Gå til innhold

Acer aspire 1810TZ bråker

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte http://www.elkjop.no/product/data/mini-pc/AS1810TZBK/acer-aspire-1810 for 2 dager siden, men irriterer meg over den duringen som den lager. Høres ut som det er en bitte liten propell inni der i stedet for vifta. Når den ikke durer så er den stille som en mus, men jeg synes den duringa er der omtrent hele tia. Når jeg merker at den durer når jeg har oppe flere programmer samtidig går jeg ut av nesten alle, men den stopper fortsatt ikke å bråke. Skal den være sånn?

Hva kan jeg gjøre for å få den til å være stille? Blir gal!

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg merker også at den er veldig varm under, og den durer jo mer enn noen gang nå. Får vel ta kontakt med selgeren så fort som mulig.

Jeg glemte å si at det er en mini-pc (11,4") og durer som et lite lekefly

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Acer er støykongen, det har ihvertfall jeg erfart. De duger kun for fjortiser med headset med musikken på full guffe.

Har lest tester om denne maskinen, og begge sier at den ikke lager støy. Denne derimot lager det det.

Gjelder denne "erfaringen" din mini-bærbare?

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Hm, hvis dette er tilfelle så vil jeg ha en annen. Men er så utrolig fornøyd med den! MÅTTE være noe kødd som ødelag! Hadde jeg ville høre på en during så hadde jeg skrudd på støvsugeren, må være noe galt med den. Akkurat nå har jeg bare firefox oppe med 3 faner, og maskinen bare DRRRRRRRRRRRRRRR

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...