abene Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Spesifikasjonen for Bluetooth 4.0 er nå blitt fullført. Les mer Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nei f* fa*n, nå må Intel få ut finger'n!!! Å det er dem som allerede utsatte den nye USB3?, nå kommer USB4 snart mens vi sitter her med det trege skrapet, at det er mulig... Frustrasjon må jeg si, nå har jeg ikke hørt så mye nytt fra AMD da, men håper på at dem ikke gjør noe like dumt Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hahaha... nå tror jeg du må vaske øynene! Det er BLUETOOTH V4.0 det er snakk om, din hyssing! IKKE USB!!!! BLUETOOTH! BLÅTANN! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 He he he... Forresten flere enn meg som stusser litt på hastighetene? Er jo ikke akkurat høye hastigheter vi snakker om her. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kult da. Bluetooth til klokke Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 He he he... Forresten flere enn meg som stusser litt på hastighetene? Er jo ikke akkurat høye hastigheter vi snakker om her. Meningen med bluetooth har jo vært hele tiden at det skal være en standard for mobile enheter. mobiltelefoner, klokker etc etc etc.. overføring mellom datamaskiner har allerede LAN/WLAN/USB etc etc.. Forresten er det allerede overflod av enheter som bruker 2.4 GHZ båndet allerede, så ser ikke helt nytten i at bluetooth skal på noen måte ta over for andre raskere og mer pålitlige standarder. Ja jeg forstår at mobiltelefoner også begynner å få rikelig mengde med lagringsplass i forhold til forgående år, men til dette har man USB og tildels WLAN som en del enheter allerede støtter i dag. Off topic: jeg leste noe om at 10 GHZ båndet skal selges og er nettnøytralt. Dette hadde kanskje vært noe for bluetooth internasjonalt sett siden det båndet også støtter ganske gode overføringshastigheter, ifølge den artikkelen jeg leste. Kilden er kanskje fra hardware.no tilogemd. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hahaha... nå tror jeg du må vaske øynene! Det er BLUETOOTH V4.0 det er snakk om, din hyssing! IKKE USB!!!! BLUETOOTH! BLÅTANN! Don't feed the troll! Jeg ser på lavenergi muligheten her som interresant. 1Mbps holder for å overføre små mengder bilder, dokumenter, og enkeltfiler eller noen få mp3. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Ser fram mot trådløse lydenheter som kan bruke dette. BlueRay-spillere med innybygd 4.0 og hodetelfoner hadde vert snasent. Lenke til kommentar
uburku Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 usb, bluetooth, bits, bytes, megabit og megabytes... jaja fort gjort å gjøre flauser her, men det er også lov. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg synes de burde opplyst om hvor lav effekt de ulike delene av v.4-standarden er siktet inn mot. Når det er snakk om klokkebatterier som skal vare i årevis så kan det jo ikke være rare effekten. (Rundt 1 milliwatt?) Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hahaha... nå tror jeg du må vaske øynene! Det er BLUETOOTH V4.0 det er snakk om, din hyssing! IKKE USB!!!! BLUETOOTH! BLÅTANN! Don't feed the troll! Jeg ser på lavenergi muligheten her som interresant. 1Mbps holder for å overføre små mengder bilder, dokumenter, og enkeltfiler eller noen få mp3. For ikke å nevne ideelt til forbindelser som bruker bluetooth for kontinuerlig tilkobling, som en Xbox360 kontroller, tastatur/mus osv... -Stigma Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hahaha... nå tror jeg du må vaske øynene! Det er BLUETOOTH V4.0 det er snakk om, din hyssing! IKKE USB!!!! BLUETOOTH! BLÅTANN! Don't feed the troll! Jeg ser på lavenergi muligheten her som interresant. 1Mbps holder for å overføre små mengder bilder, dokumenter, og enkeltfiler eller noen få mp3. Lavenergi modusen brukes nok ikke til å overføre filer mellom enheter, det blir nok heller til å sende data til feks klokke(som ble nevnt i artikkelen), slik at den kan fortelle deg når du har fått melding/mail/PM osv. Vanlig bluetooth bruker ikke akkurat mye strøm det heller, bare tenk på alle de små handsfreene. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hahaha... nå tror jeg du må vaske øynene! Det er BLUETOOTH V4.0 det er snakk om, din hyssing! IKKE USB!!!! BLUETOOTH! BLÅTANN! Du eide meg, herremingud, skulle tro jeg hadde dysleksi xD Men det med bluetoothen har jeg lest om før, å DET var/er brilliant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå