Petter Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Var nettop inne med bilen min på eu kontroll synes det var ufattelig dyrt 750kr snakket med min far ang. saken han mente at det var en "fastpris" på kontrollen på rundt 350-400kr noen som vet om dette? Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Alle verksteder står fritt til å sette prisen på "EU kontroll" som de vil selv, det er opptil kunden å evt. bruke et annet verksted. Når det er sagt, så syntes jeg å det var dyrt. Men sånn er det. Du skulle ha sjekket det først. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det er ingen maks pris på PKK(periodisk kjøretøykontroll). Når det gjelder bil og verksted er det en god regel å alltid avklare/avtale pris i forkant før noe gjøres. Så slipper du overraskelser. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Burde ha gjort det, men bilen skulle ha blitt vist i mars så stresset litt med å få den inn Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Vet at mange har PKK til 350 kroner (her i Trondheim iallefall). På verkstedet hvor jeg jobber koster det 550 for bensinbil, og 650 for dieselbil. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Vi tar 400,- og jeg jobber i en stor og profilert merkeforhandler.. Lenke til kommentar
Virion Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Var nettop inne med bilen min på eu kontroll synes det var ufattelig dyrt 750kr snakket med min far ang. saken han mente at det var en "fastpris" på kontrollen på rundt 350-400kr noen som vet om dette? Du får nok sjokk når du får beskjed om å fikse bilen til samlet 8000,- senere. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Neida, det ser jeg ikke som noe problem har hatt store utgifter på bil før så, men synes bare at det var rart at prisen var dobbel. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Prisen variere vel veldig mye har jeg forstått. Når jeg var inne for ikke alt for lenge siden så betalte jeg vel 530,- hvis jeg husker rett. Dette var merkeverksted og er vel ikke akkurat det billigste, men jeg skulle inn med noe annet samtidig så da var ikke prisen så nøye for meg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vet at mange har PKK til 350 kroner (her i Trondheim iallefall). På verkstedet hvor jeg jobber koster det 550 for bensinbil, og 650 for dieselbil. Tips til ålreit verksted i Trøndelags området? Må ha EU kontroll. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Satte bilen min inn på et verksted for å fikse bakbremser tidl i år, og sa jeg ville ta en EU-kontroll samtidig. Møter opp, Eu-kontrollen viste 0 feil og denne fikk jeg med gratis siden jeg hadde fikset bilen min der. God service. Før dette sa han at Eu-kontrollen kostet 290,- uten moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå