Gå til innhold

"x minutter siden", ny form for tidsmerking i tråder. Irriterende

Anbefalte innlegg

Hei! Dere har nå nylig forandret tidsmerkingen på forumet. Tidligere sto det dato og klokkeslett. Nå står det "x minutter siden" en time, og så går det over til vanlig visning når innlegget er en time gammel.

Hvorfor i all verden? Hva slags funksjon har det? Den er i mine øyne bare irriterende. Spesielt siden den ikke oppdaterer seg. Det funker på facebook og lignende, hvor ting skjer fort og jeg stort sett bare har ett vindu åpent av gangen. Her på forumet bruker jeg stort sett noen minutter på et innlegg, og jeg har ofte 5-6 vinduer oppe av gangen, minimum. Da er funksjonen bare irriterende. Gå tilbake til slik det var! Eventuelt gi oss en mulighet for å velge i kontrollpanelet.

PS: Plasserte denne her heller enn i trackeren, da jeg følte den passet bedre her. Det vil si, fant ikke tracker-kategori å plassere den i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må seie meg einig i det som Herr Brun påpeiker her.

Det er meir nyttig å vite det nøyaktige klokkeslettet ein post blei posta en kor mange minutter der er sidan eg åpna innlegget.

Slik som no når eg skriv eit innlegg så står det at Herr Brun sitt innlegg blei posta for "5 minutter siden" sjølv om eg sikkert har brukt lengre tid på å skrive dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...