Nitrozz Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Hei Har fått opp en feilmelding på min Acer Aspire 5930G. "Smart Failure Predicted on Hard Disk 0: WDC0634...... Warning: Immediatly back-up your data and replace your Harddisk drive. A failure may be imminent." Forstår jo såpass at jeg må skifte harddisk, men lurer på hvilken type harddisk og hvor jeg eventuelt kan kjøpe en slik harddisk ? Har ringt acer support som ikke viste hvilken som sto i vist. Takk på forhånd for gode svar! Endret 22. april 2010 av Nitrozz Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei Har fått opp en feilmelding på min Acer Aspire 5930G. "Smart Failure Predicted on Hard Disk 0: WDC0634...... Warning: Immediatly back-up your data and replace your Harddisk drive. A failure may be imminent." Forstår jo såpass at jeg må skifte harddisk, men lurer på hvilken type harddisk og hvor jeg eventuelt kan kjøpe en slik harddisk ? Har ringt acer support som ikke viste hvilken som sto i vist. Takk på forhånd for gode svar! ---------- Denne bruker en standard 2.5" S-Ata harddisk.Fåes kjøpt hos alle data-forhandlere. Men hva med å ta det mot Acer,du har jo garanti/reklamasjon på maskinen ? Lenke til kommentar
Nitrozz Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Hei Har fått opp en feilmelding på min Acer Aspire 5930G. "Smart Failure Predicted on Hard Disk 0: WDC0634...... Warning: Immediatly back-up your data and replace your Harddisk drive. A failure may be imminent." Forstår jo såpass at jeg må skifte harddisk, men lurer på hvilken type harddisk og hvor jeg eventuelt kan kjøpe en slik harddisk ? Har ringt acer support som ikke viste hvilken som sto i vist. Takk på forhånd for gode svar! ---------- Denne bruker en standard 2.5" S-Ata harddisk.Fåes kjøpt hos alle data-forhandlere. Men hva med å ta det mot Acer,du har jo garanti/reklamasjon på maskinen ? Tusen takk, har en stor misstanke om at dette er min egen feil. Så forhørte meg litt med noen hvor jeg jobber og de mener at de har instrumenter som kunne påvise at jeg hadde skyld i dette da. + Det hjelper ikke så mye at jeg har noen små skrammer på den.. Men viss disse harddiskene er litt dyre i pris har jeg planer om å prøve meg. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 SMART error er en feil som opptrer relativt ofte på disker,så ser ikke helt hvordan de kan måle seg frem til at det er din skyld...med mindre maskinen er mistet i bakken og har fysiske skader. Men disker er ikke dyrt egentlig : http://www.ps.no/ArtLst.aspx?n=101000100310061001&ac=1941 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå