peacee Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei jeg har fått et lite problem håper noen kan hjelpe. på min ford sierra 2.0i CL så har bensinpumpe knappen blitt ødelagt/slitt. knappen ligger bak under reserve dekket. som dere ser på bilde litt lenger ned så ser du knappen den fungerer ikke lenger å er altid av. jeg satte på piler mot de 2 ledningene jeg mener man bare kan klippe av å koble sammen så er den igang igjen. men trenger bare bekreftelse på at det funker før jeg begynner å herje! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva med og skaffe en hos huggeren? Dette er en sikkerhetsmekanisme og bør ikke kobles ut. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 vet det er en sikkerhets mekanisme men jeg har ikke bruk for den. jeg skal bare få den oppe å gå så jeg kan skjøre den til garasjen hvor den skal bli mekka på å lekt litt med. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det går vel bare to ledninger inn på den, vil tro disse bare er og koble sammen. Lenke til kommentar
peacee Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Det går vel bare to ledninger inn på den, vil tro disse bare er og koble sammen. tror det jeg også, takk for svar =) Lenke til kommentar
peacee Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 Men er det noen som vet at det fungerer? som kan bekrefte at det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå