abene Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Microsoft har lagt ut en programpakke for brukere med datamaskin som støtter flerberøring. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 På tide egentlig! Hadde vært flott om Hardware får tid til å teste touch skjermer og hvor bra disse fungerer på Windows Os og Apple Os. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Har en 10" VIA-ett eller annet alt i ett skjerm.. får laste ned å sjekke om den støtter multitouch EDIT: det gjorde den ikke Endret 22. april 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Liker ikke denne businessmodellen skal jeg være ærlig. Foretrekker heller skreddersydde løsninger, ikke som Windows Mobile har vært i alle tider at de bare slenger på touchstøtte på samme UI. Hadde vært så mye bedre hvis MS hadde klart å komme ut med en skreddersydd løsning med full windows-funksjonalitet som kunne utfordret iPad. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hæ? Hvilken businessmodell er det du snakker om? Artikkelen handler om at MS har frigjort en pakke med spill og programmer laget for maskiner med touch-skjermer. Når det kommer til Windows Mobile så hadde de touch lenge før Apple kom med Ipod/Iphone, men når de kom med touch så var Stylus det eneste/beste alternativet, de har de siste årene gått gjennom en overgangsfase fra stylustouch til fingervennlig touch. De kunne gjort dette raskere, men med 6.5.3 så har de ett fingervennlig OS. Og hvorfor skal MS komme med en skredgdersydd løsning med full Windows-funksjonalitet som utfordrer Ipad? Om MS ønsker å lage en Ipad-kopi så er det bedre å bruke Windows CE, gjennom f.eks. å bygge videre på enten WP7 eller Zune. Tablets med Windows 7 er her/kommer, men disse er i utgangspunktet ikke i samme markedssegment som Ipad, disse er for folk som trenger full Windows pga programmer de kjører, og for folk som ønsker å bruke tableten sin produktivt og ikke bare for å konsumerere media. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Utfordre iPad? Jeg ser ikke at iPad er verdt å kjøpe så jeg vil tro det meste utfordrer den. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg kommer heller ikke til å kjøpe en Ipad pga den ikke dekker mine behov, men på samme måte som at Ipod regjerer markedet for mp3-spillere uten å være den beste enheten så kommer Ipad til å ligge på toppen av salgslistene for tableter. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg tror iPad har for mange mangler til at den vil regjere noe. Men man skal aldri si aldri med tanke på iPhone som alltid har hatt store mangler ift. konkurentene. Endret 22. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg tror iPad har for mange mangler til at den vil regjere noe. Tror du virkelig det? Det er på samme måte som iPhone. Det er kun (unnskyld uttrykket) nerder som klarer å se de såkalte manglene. Ola Nordmann (Jens Stoltenberg?) klarer ikke bry seg/ser ikke manglene. De ser markedsføringen og at de kan ta den opp av boksen og ha begynt å lese Ole Brumm i løpet av 5 minutt UTEN og ha lest manualen. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 "Program for skjermberøring - Touch Pach kan lastes ned" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Nimrad: De fleste opptil 40 i dag kan kategoriseres som nerder om de ser forskjell på spec for en telefon til en annen som er alt de trenger for å se den samme forskjell på iPad og annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå