Flux1 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg står mellom G35 eller Kave nå som jeg skal ha nytt headset. Brukes mest til spill/musikk/film. Bare lurer på hvem jeg skal kjøpe, har hørt masse bra om begge og noe dårlig om begge. Vil gjerne høre noen innspill på hvem av de to som er verdt pengene, vet at G35 er dyrere, men det spiller ingen rolle for meg. EDIT: Bør nevne at jeg ikke har et dedikert lydkort, men at hovedkort støtter opptil 7.1 (MSI X48C Platinum) Endret 22. april 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvilket lydkort du har for G35 har ingenting å si, derfor min stemme på G35. Har selv hatt G35 i ett år nå, brukt det hver dag, både til spill, film og musikk. G35'en kommer met en enkel software som tilogmed en 6 åring kan finne fram i (Bare han kan engelsk^^) På bildet jeg la ved, ser du at du også har mulighet for surround lyd, og som lyser Oransje når den er slått på. Voice Morph er også et lite kult program levert av Screaming Bee, noe som gjør at du kan ha troll stemme, mutant o.l. Bassen i dette headsettet er god, og det kan også stilles i den softwaren du får med varen. Har hørt at Kave har lett for og gå i stykker, noe som skjedde med min venn da han kjøpte sitt. Lykke til med valget! håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Takk for god tilbakemelding. Går nok for G35 siden kameraten min bak meg sier at jeg skal og flere anbefaler det Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hva er din mening om G35? Jeg kjøpte det idag og jeg synest det er meget dårlig surround lyd. Faktisk så mener jeg at stereolyden gir mye bedre "surround" (selv om det ikke er surround, men veldig god stereo). Surroundtesten inne på win7 er en god pekefinne på hvordan lyden er. Det er veldig vanskelig å høre forskjell på feks. venstre og "low"venstre "element". Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Syns det er et veldig bra headsett til gaming. Ikke så bra til musikk eller film, funker helt fint, men ikke veldig bra. Sourround lyden mens du spiller har jeg ingenting å klage på. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg hører ikke forskjell om en person står på min venster side, eller bakre venstre side. Lyden fra ting forfra funker bedre. Hørest ut som det er 2 element for hvert øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå