OV-103 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er det noen som vet om/hvor det er mulig å kjøpe en Dyson Air Multiplier i norge? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Prøvd Dyson sin nettbutikk? Har lett selv, men har ikke funnet noe. Ser ut som om mange engelske puber og andre utesteder i Norge bruker dyson sine håndtørkere. Kan jo spørre dem=) Endret 22. april 2010 av Nord-Skandinav Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Dyson sin nettbutikk selger den ikke i Skandinavia. Nærmeste jeg kommer ser ut til å være å kjøpe den fra England. Det kjipe med det er jo frakt, moms og den tåpelige kontakttypen de har der. Jeg kan jo selvfølgelig bytte kontakten, men da bryter jeg vel garantien... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fins da konvertere. Dessuten så må du jo uansett betale moms. Engelske momsen blir tatt fra vet du. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Godt poeng. Bestemte meg for å bestille fra England, men... De sender jo selvfølgelig ikke til Norge. Da må det løses på en annen måte. Noen som kjenner til my-mail.co.uk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå