Gå til innhold

Får ikke norsk ordbok på HTC Legend fra Chess

Anbefalte innlegg

Ok, jeg sitter med min gamle Hero og min nye Legend. I instillingene på Hero'en kan jeg velge "Norsk" på tastaturspråk. På Legend, er det BARE "engelish" som står som valg. MEN jeg kan ha Norske menyer på Legend'en....jeg syns dette er rart.

Noen som har opplevd noe lignende? Eller har en løsning? (Vil helst ikke ha en work-around med andre tastaturer).

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi se, HTC Support gav meg følgende svar: Hvis du setter telefonspråket til Norsk (altså Norske menyer) vil tastespråket automatisk bli Norsk.

Men dette er jo ikke hva jeg ønsker. Jeg vil ha engelske menyer da jeg syns det er lettere å bruke engelsk terminologi (jeg har engelsk på Windows, Office, Photoshop...egentlig over hele fjøla).

Jeg vil ha engelske menyer, jeg vil ha norsk ordbok på tastaturet. Slik er det nemlig mulig å ha på HTC Hero.

Lenke til kommentar

Aner ikke om det funker, men har du prøvd MoreLocale fra Market? Der kan du lage din egen Custom Locale, jeg prøvde på min og lagde nb_EN istedenfor nb_NO, og har norsk ordbok og engelske menyer, men jeg har heller ikke klart å få frem Norske menyer med nb_NO...

Hero med VillainROM 5.22...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...