ponke Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 McAfees Enterprise-kunder sliter med en falsk positiv etter en nylig oppdatering. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skjer ikke slikt i overkant ofte med disse AV-programmene? Har de dårlig testing eller noe? AtW Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 @ATW Joda, det skjer i overkant mye med McAfee og Norman og sånt dårlig skit. Gratisprogrammene slik som Avast, AVG og MSE har jeg aldri engang hørt om at dette har skjedd med (men bevis gjerne at jeg tar feil, for jeg er ikke sikker på at det ikke har skjedd). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Au, dette er en rimelig kjip hendelse for de som har dette installert. Vanlige brukere uten PCkunnskaper vil ha relativt store problemer med å fikse dette. Glad jeg ikke har slikt søppel. Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Problemet kan ordnes med denne fiksen fra McAfee. Jobber selv i IT-avdelingen i et større firma, og vi har hatt mange brukere som har blitt påvirket av dette i dag. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Noen som har merket at etter Win7 kom ut har XP hatt unormalt mye problemer med AV? Hvorfor programmerer de kompabiliteten best til Vista/7 da 70% av windoze markedet sitter med XP? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hadde jo vært litt rart hvis de programmerte det best til xp. De kan jo ikke sitte å gjøre de gamle versjonene så bra som mulig. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 @ATW Joda, det skjer i overkant mye med McAfee og Norman og sånt dårlig skit. Gratisprogrammene slik som Avast, AVG og MSE har jeg aldri engang hørt om at dette har skjedd med (men bevis gjerne at jeg tar feil, for jeg er ikke sikker på at det ikke har skjedd). AVG = Aldri. Macafee er ekkel å bruke, blant annet fordi dem presser seg på brukere, liker dem ikke for det Så bra for meg at jeg hatet dem fra dag 1 da jeg fikk minn lille acer aspire one d250 (som har en knust skjerm for tiden ) Noen som har merket at etter Win7 kom ut har XP hatt unormalt mye problemer med AV? Hvorfor programmerer de kompabiliteten best til Vista/7 da 70% av windoze markedet sitter med XP? Fordi vi sklir sakte men sikkert over til deilige Win7? Tuller litt nå jeg, men folk skjønner poenget. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Joda, det skjer i overkant mye med McAfee og Norman og sånt dårlig skit. Gratisprogrammene slik som Avast, AVG og MSE har jeg aldri engang hørt om at dette har skjedd med (men bevis gjerne at jeg tar feil, for jeg er ikke sikker på at det ikke har skjedd). AVG = Aldri. http://www.hardware.no/artikler/avg_fjernet_windows-fil/57879 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå