Gå til innhold

Modern warfare 2 hate stedet

Sillycup

Anbefalte innlegg

Umm ja, jeg tenkte bare at jeg skulle lage en tråd koblet med modern warfare 2.

som dere vet er det en haug med scumbags på dette spillet, de ødelegger for andre, er feige og de kan ikke spille fair.

Her kan dere legge inn innlegg om hvor mye du kanskje hater noobtubers, campers, knifers etc etc, eller fortelle små og gøye historier om relaterte ting...

GO!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ååå... buhu, har du blitt drept ingame pga din egen udugelighet?

forslag: bli bedre.

Neinei, har blitt drept for mange ganger av nabs, dessuten er det ikke så lett å "bli bedre" når det er 3 noobtubers og en knifer som løper rundt på banen....

Lenke til kommentar

Neinei, har blitt drept for mange ganger av nabs, dessuten er det ikke så lett å "bli bedre" når det er 3 noobtubers og en knifer som løper rundt på banen....

Så du blir drept, og kaller deretter de som dreper deg for nabs... Artig logikk.

Lenke til kommentar

Så du blir drept, og kaller deretter de som dreper deg for nabs... Artig logikk.

Dette dreier seg vel om en ekte "whiner"...

Lenke til kommentar

Alle klasser og oppsett har ei svakheit som du kan utnytte.

Noobtubers sliter om du holder deg veldig nært dei, då vil ikkje granaten eksplodere om dei skyt så einaste måten å drepe deg på er ein direktetreffar med granaten eller så må dei skifte våpen.

Alternativt kan du holde lang avstand. Sidan det er svært vanskelig å berekne nøyaktig avstand med grenade launcher så vil du på lang avstand med assault rifle eller sniper lett plukke ned ein tuber.

Eit anna tips er å holde seg i åpent terreng og aldri rett foran ein vegg, er du rett foran eit solid objekt som ein vegg, byggning eller kjøyretøy så er det enkelt for fienden å skyte ein granat som detonerer bak deg. Holder du avstand til slike objekt så vil du kun dø om fienden klarer å få granaten til å lande rett ved sida av deg.

Eit siste tips er å bruke blast shield slik at du overlever granatangrepet.

Når det gjeld knifers så er det eigentleg berre å holde dei på avstand. Ikkje angrip folk med kniv i trange områder, ta dei i åpent terreng der dei ikkje kan bruke kniven. Vær også forsiktig med å runde hjørner, aldrig sprint rundt eit hjørne med mindre du har perks til å håndtere eit møte med fienden på andre sida av hjørnet.

Og kanskje det viktigaste tipset for å ungå å bli drept av knifers, ikkje camp. Knifere plukker stort sett kills ved at dei spring rundt ytterkanten av kartet og dolker folk som camper i ryggen.

Finnest eigentleg ingen unskyldning for ikkje å klare å ta knifers og noobtubers.

Det einaste som eg personleg har hatt problemer med er å bli totalt eigd av fientleg luftstøtte som chopper gunner, AC-130 pawelow, attack helicopter og harrier.

Men eg har ingen illusjon av at det skyldes noken andre en meg. Einaste grunnen til at eg blir eigd av luftstøtte er fordi eg er for lat til å skifte til ei klasse med stinger og cold blooded. I staden håper eg på at noken andre på laget mitt gjer dette for meg slik at eg kan fortsette med favoritt klassa mi.

Lenke til kommentar

Ang campers har ALLE sammen en svakhet... de camper. Kanskje har de fordel av line of sight, men om de er i et hus... for guds skyld kast inn en granat eller lignende. Å ta campere er lett, siden det faktisk er campere. :D (strålende logikk)

Også et annet tips: ikke whine om slik på et forum, du blir bare flamet :p

Lenke til kommentar

Noobtubers og knivere vil alltid være et problem, og ja, de er jævla irriterende. Er du et sted med en eller flere knivere, så hold deg unna bybaner eller gå et annet sted. Noobtubers er irriterende, men fullt mulig å håndtere.

"The Avatar" derimot er inne på noe veldig viktig. Chopper gunner og AC-130 osv. suger balle. De ødelegger så fantastisk mye. I BF2 var dette mye, mye, mye, mye, myyyyeee bedre.

Lenke til kommentar

"The Avatar" derimot er inne på noe veldig viktig. Chopper gunner og AC-130 osv. suger balle. De ødelegger så fantastisk mye. I BF2 var dette mye, mye, mye, mye, myyyyeee bedre.

Nei de er en del av spillet og kan lett unngås. Syter man over disse er man derfor per definasjon nok en "whiner".

Lenke til kommentar

Det er han da aldeles ikke. Tar ikke mere enn 4-5 sekunder for 2 personer å ta ned enten chopper gunner eller AC-130. Kanskje litt lenger for AC pga den kan bruke flares en gang mer enn AC, og er lenger opp i luften.

En god måte å ta ut CG på hvis du er heldig og det finnes en harrier eller lignende på banen er å skyte ned harrier om den er nærme CG. Har du stinger og stopping power pro tar du ut begge to med et skudd, siden en CG ikke tåler mer enn 1 stinger.

Men selv om du er alene kan du nesten alltid ta ut en CG lenge før han får drept 5 stk en gang. Noen ganger har jeg til og med drept en CG før personen har fått et eneste kill. Med AC er det litt værre pga 3 flares. Eneste mulighet å ta den ut da er å skyte 2 skudd for så å bli drept, eller bruke..... den perken som lar deg plukke opp ammo. Husker ikke navnet akkurat nå. Uansett hvis du bruker den perken må du enten finne en å drepe, eller håpe på at det er et lik i nærheten. Selv liker jeg best å bruke den fast reload perken. Sleight of hand eller no? Mulig det var CoD 4 det. >_>

Uansett så er det veldig lett å ta ned alt av air støtte som folk kaller inn, selv om det kun er 1 som prøver å skyte de ned.

Edit: Leste The Avatar sin post igjen, og han sier selv at eneste grunnen til at AC, CG og pavelow etc dreper han mye er fordi han selv ikke gidder å skifte klasse. m.a.o latskap. :p

Endret av Korialstraz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...