Seian Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Endelig var tiden inne hvor kreativitet, tid og ork var på sin plass. Etter tre intense dager hadde jeg endelig gjort ferdig en sang som jeg har hatt på tapetet jeg-aner-ikke-hvor-lenge. Jeg har sendt den til noen venner, men (u)heldigvis har de ikke stort mye til overs for det jeg skriver, så jeg mottar bare "brabra " og det er det. Derfor snur jeg øret mot dere, diskusjon.no, for en mer detaljert og fyldigere tilbakemelding. Sangen er en remix, så å si, av en gammel 80-tallslåt som stammer fra Italia (eller Italo disco, som det heter nede der). Den er helt klart aktuell for tilhengere av Chromeo, Danger og Justice. Skal nevnes at jeg er en fersking i denne grenen så når det kommer til miksing er jeg helt blank. Konstruktiv kritikk taes med god honnør og vennlige nikk. Takk på forhånd! Her er sangen! Endret 22. april 2010 av Seian Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Nå har ikke jeg så veldig mye på peiling på musikk, men vet jo hva jeg liker da, og denne sangen synes jeg var heftig Når du/stemmen begynner å snakke, så burde kanskje den være litt tydeligere følte jeg? Vet ikke hvordan originalen er, men likte trommene godt! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Det er mottatt! Tusen takk for bryet! Har prøvd å gjøre stemmen mer tydelig ved å øke volumet på stemmen, men det ender opp som altfor mye lyd på en gang. Det er miksingen sin feil, dessverre. Får se om jeg får gjort den mer tydeligere. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det jeg mente, som jeg glemte å få frem, var at stemmen er litt mumelende om du skjønner? Vet ikke hvor mye du får gjort med dette da Men effekten på stemmen og lyden var passe høy Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Ahh, mumlende stemme. =/ Ikke noe jeg kan gjøre med da det er en sample fra en film som stammer fra 60-tallet. Iiik Siterer en fra et annet forum hvor jeg posta sangen: I'm getting flashback,in a good way Da gjaldt det å sette i gang med video i tillegg, og her var den: ! Endret 23. april 2010 av Seian Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 http://www.youtube.com/watch?v=861hQ_zyDjY Husk HD. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå