Gjest Patrick Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei! Patrick på 18 år her ! (straks 19) Alle tenkte vel dette var en tråd om og få MER sexlyst ^^, hehe. Nå har jeg vært i lag med ei jenta på samme alder i litt over 1 år. Sexlyst har vært det største problemet i forholdet. Utenom det har vi det perfekt! Hun har veldig liten sexlyst i motsetning til meg som har en "TITAN" lyst. (stor lyst med andre ord) sex 2 ganger før dagen funker flott for meg Mens dama ikke vil mer enn annen hver dag eller omså enda mindre. Kan vel nevne at hun ikke gir meg oralsex. Så kommer spørsmålet! Finnes det piller som gir "mindre" sexlyst ? Vil ikke at hun skal bynne på piller for økt sexlyst så JEG skal ha det bedre. Syns det er mye bedre motsatt Hilsen gutt 18 Lenke til kommentar
Gjest Tviler Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg tviler sterkt på at det eksisterer noe slikt for mannfolk, men du kan jo prøve å google noe? se hva du kommer fram til...barre ikke skaff deg noen kapsler som igrunn inneholder maling xD Lenke til kommentar
Gjest Patrick Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Huffamei. Hvor skal dette gå xD Jeg er jo helt gal etter sex og sliter dama ut. Må jo finnes noe som helst middel/piller ? Googlet men finner ikke noe... Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva med å runke det av deg de dagene hun ikke vil? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Huffamei. Hvor skal dette gå xD Jeg er jo helt gal etter sex og sliter dama ut. Må jo finnes noe som helst middel/piller ? Googlet men finner ikke noe... Kanskje hun har lite lyst fordi hun ikke synes sexen er god. Gudene vet jeg gikk fra temmelig hungrig til aseksuell på kort tid fordi jeg ikke fant noe nytelse i det å ha sex med kjæresten min. Lenke til kommentar
Gjest Patrick Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har spurt henne om hun liker sexen osv... Hun sier hun elsker det så er ikke det som er problemet Hun er til og stole på. Og ronkinga funker også dårlig... før det gjør jeg sikkert anna hver dag eller hver dag xD Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tenk på en gammel manns hårete anus med danglebær som har muglet. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Yummy... det var jo et trivelig bilde å få i hodet sitt Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Lev med det, og vær stolt av sexlysten din. Angående: Hun sier hun elsker det så er ikke det som er problemet Jeg ser at du forteller at hun er til å stole på, men det kan fort være at dette er en liten overdrivelse/hvit løgn. Dersom hun virkelig elsker sexen, hvorfor skal hun da ikke ønske mer? (Om ikke annet er i veien) Jeg har møtt aseksuelle jenter som har økt lysten av å bli tent mentalt, og seksuelle jenter som har blitt aseksuelle fordi deres nye definisjon på sex har blitt: Slit. Tenk over hvordan dere har sex de gangene hun godtar. (Bøyer hun seg etter ditt ønske, er det en sjapp en, virker det som hun virkelig nyter det osv.) Tenk over hvordan du oppfører deg de gangene hun ikke godtar. (maser du? osv) Ved å reflekte litt over hva som har skjedd de gangene det gikk riktig, så kan du fort finne ut hva som ellers går galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå