Gjest ttrådsstarter Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kva om ein finner ein god tone på nettdate, men fyren er 10 år eldre enn deg? Vi snakka berre venskapeleg og eg vil ikkje at det skl bli noko mer. Skal eg seie at han er for gamal for meg? Eller skal eg vente til han ber meg med på noko? Korleis skal eg seie det da? Lenke til kommentar
SuLT4X Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 hvis du føler at fyren er litt for gammel for deg, da er det vel ikke verre enn å fortelle dette til fyren og move on? there`s plenty of fish on the internet! regner med at dere ikke truffet hverandre face2face, og da er det jo det beste tidspunktet å avslutte "flørten" på. Lenke til kommentar
Gjest ttrådsstarter Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Avvisning ved første mulighet? Eller vente til han gjør tilnærmelser? Og hvordan skal jeg si det? At, beklager, men du er for gemmel? Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hei. For det første er emnetittelen elendig. For det andre, så er det vel bare å være ærlig med denne fyren. Bare si at du ikke er interessert i å chatte mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå