jove81 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei, har hatt ett LG tv som jeg har vert veldig fornøyd med, 50" 50pc51 heter det, men etter nesten 2 år, ble det sorte loddrette striper i bildet, får mest sansynlig pengene igjen for tven, var ca ei uke igjen på garanti Så har da mulighet til å kjøpe meg nytt tv, helst like stort eller større, gjerne bedre også, men helst ikke dyrere, billigere gjør ingenting... Gammel tven kosta 12000... Bruker TV til Tv seing, riks tv, med den største dekoderen(grundig), med opptak, og DVD, panasonic(hjemmekinoanlegg), ned skalering til 1080... Var veldig fornøyd med plasma, og fortsetter gjerne med det, viss ikke noen overbeviser meg om noe annet Ellers har det vert spilt litt PS2 på det, men tenkte å kjøpe ett mindre til loftstya, for det. Så gjerne tips til rimelige kandidater på rundt 32" også Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 , men etter nesten 2 år, ble det sorte loddrette striper i bildet, får mest sansynlig pengene igjen for tven, var ca ei uke igjen på garanti du har 3 år igjen av reklamasjon så glem garanti. Garanti er noe tull rett og slett. Men om de er pliktet til å gi deg igjen penger er en annen sak. Det kan hende de reparerer tven eller tilbyr deg et annet produkt. Gå for den tven som er nevnt over her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå