pbns1979 Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Jeg har også en gammel Conner disk liggende, faktisk den første harddisken jeg hadde i en gammel 386... og den er på hele 120 MB :smile: Lenke til kommentar
mbi Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Hva er garatien tiden som ibm gir på sine disker... Min tok kvelden...kjøpte den for 14 mnd. siden...45gb...gpx75... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 buhhuuu!!! der gikk den disken :sad: Hadde en IBM 75gxp, 15gb som hoved disk for OS og spillene mine. Av alle ting så eksploderte den! En liten brikke på den disken rett og slett eksploderte med et lite knett og litt røyk. Disken har hatt det ganske godt og kjølig, da en 8cm case vifte blåste over den og to andre disker men det vist hjalp lite.. :wink: Snakket med Multicom og de ville bytte ut disken for meg. De skal få pluss for rask svar, 15 minutt etter jeg sendte mail fikk jeg svar :smile: /me tulser ned til posten med den gamle disken og venter i spenning på ny disk i retur...... :razz: Ja, forresten, IBM kjører 3 års garanti på diskene sine, og alle webshopper oppretholder den garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå