Sebgun Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har nå bestemt meg for å ta det store skrittet fra laptop gaming til stasjonær gaming, og i den anledning trenger jeg full pakke med skjerm og tastatur i tillegg til selve "kassa". Har sett at komplett har en del fristende pc-bygger tilbud, og en kompis hjalp meg fram til et tilsynelatende godt opsett: Cooler Master CM 690 Midi Tower Sort Chieftec Super Series 750W PSU ASUS M4A79T Deluxe, Socket-AM3 AMD Phenom II X4 965 Black Edition Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 XFX Radeon HD 5830 1GB GDDR5 Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19 Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 Logitech Deluxe 250 Keyboard NO CNet Wireless-G USB Dongle 54 Mbps BenQ 21,5" LCD T2210HD Tenkte på å ta med et litt råere tastatur, men har ikke lyst til å kjøpe noe så massivt som f.eks g15. Har også et budsjett på rundt 10.000, men jeg kan presse det litt opp. Har også fattet en interesse for denne her. Da legger jeg bare til separat wifi, skjerm og tastatur Takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå