Hareooo Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Heihei, jeg lurer på hva jeg å noen venner burde ta? Vi skal til green day, skal sove utaforr, Burde vi ta buss eller tog , og hvor stopper bussen i oslo fra elverum? Og.. hva er billigst av: 1: Tog til oslo S - Taxi til ullevål stadion 2: Buss til Oslo (Hvor stopper den?) og taxi derfra SVAR FORT PLEASE .. Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Bussen stopper vel på bussterminalen i sentrum (hvis det er ekspressbussen dere skal ta). Dette er jo så og si rett over gata i forhold til Oslo S. Vil tro det er billigst å ta bussen fra Elverum til Oslo, men dette kan du jo dobbeltsjekke her for eksempel: nsb.no nor-way.no Edit: Såvidt jeg kan se på de sidene så er det billigst med buss (220 kroner pr voksen) i forhold til tog (294 kroner pr voksen). Endret 21. april 2010 av Fantasy6 Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Bussen stopper vel på bussterminalen i sentrum (hvis det er ekspressbussen dere skal ta). Dette er jo så og si rett over gata i forhold til Oslo S. Vil tro det er billigst å ta bussen fra Elverum til Oslo, men dette kan du jo dobbeltsjekke her for eksempel: nsb.no nor-way.no Edit: Såvidt jeg kan se på de sidene så er det billigst med buss (220 kroner pr voksen) i forhold til tog (294 kroner pr voksen). Takk Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) hmm.. velkommen i klubben! Jeg og noen venner tar bussen fra Rutebilen en gang rundt 7 tia, hvis vi ikke får eksamen da . også ta tbanen eller taxi bort dit Du kan jo ta den ekspress bussen da? koster 80kr hvis jeg ikke husker feil.. Edit: http://www.hedmark-trafikk.no/ELVERUMekspressen_07_12_09_as8u3.pdf.file kansje du finner noe brukbart der, koster 150kr for voksen og 100kr for barn Endret 21. april 2010 av Submit Lenke til kommentar
Hareooo Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 hmm.. velkommen i klubben! Jeg og noen venner tar bussen fra Rutebilen en gang rundt 7 tia, hvis vi ikke får eksamen da . også ta tbanen eller taxi bort dit Du kan jo ta den ekspress bussen da? koster 80kr hvis jeg ikke husker feil.. Edit: http://www.hedmark-trafikk.no/ELVERUMekspressen_07_12_09_as8u3.pdf.file kansje du finner noe brukbart der, koster 150kr for voksen og 100kr for barn Men di vennene kommer hit klokka 6, er det noen busser som går 3 juni ETTER 6? Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Med mindre dere har enormt dårlig tid på å komme dere fra Oslo S/Bussterminalen til Ullevål Stadion så ta T-Banen. Med Taxi sparer man nok ikke mer enn 7-8 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå