piacathrin Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei! Jeg lurer på om det er noen andre som har tenkt og studere ved aho til høsten? eller som allerede går der? Jeg sitter med hjemmeoppgavene. Og det hadde vært veldig fint og høre me noen andre som også gjør det, om tanker om oppgavene. Jeg er litt redd jeg skal tolke oppgavene "feil" selv om det ikke er noen fasit på de. Hva tenker du om oppgavene? kanskje vi kunne ha diskutert, idemyldret, osv. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Heihei. Du, jeg holder med oppgavene selv og sliter på samme område. Særlig med oppgave 7 da det er uklarhet om hvordan de vil bruen skal bli seende ut. Ikke minst lurer jeg på hvordan man skal gå frem, og om det må være egne tegninger/illustrasjoner eller om man kan bruke det som er å finne på nett og sette sammen til eget. Har du noen tanker? Fristen nærmer seg skremmende fort! Lenke til kommentar
piacathrin Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hei! Har ikke sett svaret ditt desverre.. Kom du videre til skoleoppgaven? Jeg gjorde, og er veldig spent og nervøs. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå