Gå til innhold

Kan jeg laste ned Modern Warefare 2 på nytt på pc?

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Jeg har kjøpt modern warefare 2 for pc av en venn, kjøpte det av han fordi jeg fikk billigere pris. Men det jeg lurer på at jeg kan laste ned spillet på PCen min. Jeg prøvde å laste ned spillet helt til at jeg måtte skrive inn produkt koden. Da stod det at spillet er lastet ned av en annen brukker, og kan ikke lastes ned. Jeg kom på en ide om jeg får taki brukernavnet og passordet hans av han på steam ( han spiller ikke lenger) også laster alt på nytt, og da vil det virke, er dette mullig?? Eller fins det noen andre løsninger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bruke brukernavnet og passordet hans hver gang du skal spille det, ikke bare for å laste det ned. Det er nemlig knyttet til hans konto og det er ikke noen muligheter for å overføre eierskap av enkeltspill når de er aktivert via steam. Det er litt av grunnen til at Steam er så lukerativt for utviklere. De har i praksis eliminert bruktmarkedet for PC spill når de selger spill via Steam.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Hei, jeg har fått passordet og brukernavnet av han, men jeg er ikke sikker hvordan man laster det ned. Jeg har lastet ned steam, å på ''my games'' installerer det call of duty: modern warefare og call of duty: modern warefare multiplayer, skal jeg vente at den blir lastet ned, eller skal jeg putte inn i disk 2. når jeg putter inn i disk 2 så popper det ut ''kan ikke finne programmet'' hva skal jeg gjøre?? la nedlastningen på steam bli først ferdig også putte inn på disk 2???

Lenke til kommentar

Hei, jeg har fått passordet og brukernavnet av han, men jeg er ikke sikker hvordan man laster det ned. Jeg har lastet ned steam, å på ''my games'' installerer det call of duty: modern warefare og call of duty: modern warefare multiplayer, skal jeg vente at den blir lastet ned, eller skal jeg putte inn i disk 2. når jeg putter inn i disk 2 så popper det ut ''kan ikke finne programmet'' hva skal jeg gjøre?? la nedlastningen på steam bli først ferdig også putte inn på disk 2???

kan noen være så snill og hjelpe meg ??

Lenke til kommentar

Hvis det ikke fungerer nå så er det jo naturlig at du venter og ser om det går etter Steam er ferdig med nedlastningen.

Lenke til kommentar

er det normalt at steam bruker ca 2-3timer til å gå opp til 43%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...