heh115 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei Trenger hjelp for å finne ut hvilken tv jeg skal ha. Disse to står det om: 1. Samsung 40" 2. Philips 42" Takk for all hjelp Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Størst er best! To tommer spiller ingen rolle. Noen som har noe fakta å komme med så jeg vet hvilken jeg bør velge? Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Størst er best! To tommer spiller ingen rolle. Noen som har noe fakta å komme med så jeg vet hvilken jeg bør velge? Vel... Jeg var på Elkjøp nå, og så på Samsung sin 37" i 535-serien... Den skuffet stort! Vet ikke om de hadde stilt den dårlig inn med vilje, men den var fryktelig blass og uklar i forhold til de andre. I tillegg skulle de ha 8000 for den, mens den koster 4,500 på nett. Men det er vel å forvente... Jeg er selv ute etter en rimelig, men bra, 37-42tommer, så håper du får noen svar! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 noen grunn til at du skal ha slike dårlige tver? eller spiller det ingen rolle med clouding og generelt dårlig bilde pga at tven skal stå i kjeller eller at mor på 90 skal ha den? De selger tross alt Panasonic x20 for samme prisen og da ser jeg ingen grunn til å velge en billig lcd. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 noen grunn til at du skal ha slike dårlige tver? eller spiller det ingen rolle med clouding og generelt dårlig bilde pga at tven skal stå i kjeller eller at mor på 90 skal ha den? De selger tross alt Panasonic x20 for samme prisen og da ser jeg ingen grunn til å velge en billig lcd. Kom med forslag til tv da til samme pris. Vil helst ha LCD. Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg endte med å kjøpe Samsung LE40B535 til 5000, ukens tilbud på Komplett. Hadde egentlig tenkt meg 37", men når prisen var den samme overlever jeg vel! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå