Marv Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 har en pc med windows xp. da jeg skal slå av maskinen, så skjer det ingenting. noen som har noen tips til hva dette skyldes? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Maskinen er full av virus? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Dra ut strømmen så kanskje den skrur seg av. Eller bare smash den. Pleier å skru seg av da. Litt værre å få den på igjen, men.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ingenting skjer? Kvar/når henger den seg opp? Opprettar den ein memory dump etter oppstart? WindBG kan brukast til å analysere dumps, eg fiksa mitt problem med det. Maskina ville ikkje skru seg av fordi minnekortlesar-driveren tulla. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Ingenting skjer? Kvar/når henger den seg opp? Opprettar den ein memory dump etter oppstart? WindBG kan brukast til å analysere dumps, eg fiksa mitt problem med det. Maskina ville ikkje skru seg av fordi minnekortlesar-driveren tulla. Ingenting skjer nei. Pcen blir bare værende på skrivebordet. Maskinen kan brukes som vanlig. Den vil rett og slett ikke slå seg av :S Lenke til kommentar
Larsen.J Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hvor lenge siden er det du formaterte maskinen? For når slikt skjer med en PC så er det mest sannsynelig virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå