Gå til innhold

Anime fra 80 tallet

Anbefalte innlegg

Er altså på jakt etter en anime jeg såg på 80 tallet. Handlet om en gjeng som reiste ut i rommet for å banke en ond fyr. Usikker på om det var en film eller en serie.

Selve handlingen startet i "idylliske" omgivelser her på jorden(tror jeg). En fyr står og ser utover havet før han tar turen til noe som kan beskrives som en "high tech" forskninstasjon lokalisert på en klippe(som også har utsikt til havet). Herfra går turen ut i verdensrommet sammen med resten av mannskapet. Mener også at de brukte røde uniformer.

Etter dette så tror jeg de delvis havarerte på en øde planet, havnet i en slags grotte og så mot slutten så antar jeg at de klarte å knerke han onde fyren.

Husker også veldig godt en scene hvor hele mannskapet svevde rundt i verdensrommet som skjelleter sammen med mye spacejunk. Var en av mannskapet som såg for seg et worse case scenario hvor de var sprengt i lufta eller noe sånt.

Om noen vet hva jeg snakker om så kan jeg kanskje endelig få en klarhet i hva denne filmen/serien heter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...