xibriz Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg har blitt litt hekta på Operation Repo.. men jeg har ett problem... jeg finner ikke serien noen steder! Det gikk så langt at jeg fant ut at jeg skulle kjøpe seien.. men finner den heller ikke på DVD! Noen som vet noe om hvor jeg kan skaffe denne? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Virker ikke som at det går ann å få kjøpt den noe sted, men. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Det var det som var så irriterende.. her har jeg faktisk lyst til å kjøpe noe.. også går det ikke ant. Endret 21. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Når man vet at alternative metoder ikke er lov å spørre om, så ikke spør . Kun tips til lovlige metoder i denne tråd. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 OK Det ligger masse klipp på youtube, finnes det noen bedre sider som kanskje har lengere klipp? Evt. betalTV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå