Spuurv Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei ; ) Nå har jeg formatert pcen min og installert alle driverne men skjermkort driveren funker ikke.. Jeg har prøvd både 32bit og 64 bit driver men den kjipe laggen henger fortsatt igjen. Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan fikse det? Mvh Huxiz Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Lasta du ned de nyeste driverene eller noen du hadde liggende på cd? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 JEg lastet ned nye. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 22. april 2010 Forfatter Del Skrevet 22. april 2010 Nå har jeg kommet til at jeg hadde feil skjermkort driver hele tiden x) MEn jeg har funnet ut at det egentlige kortet mitt heter ATI RV530 XT. Men jeg har søkt på google flere timer uten og finne en eneste driver til kortet. Er det noen som vet hvor jeg kan finne driver? Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 tipper du har et ati radeon x1600xt kort. stemmer vertfall med chip navn ATI RV530. x serien blir ikke lenger oppdatert men finner drivere på ati sine sider som legacy drivere. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Er enig med Kolvrick. Men jeg kunne ikke finne ut hvilket os du har, xp eller vista. Windows Vista - 32-Bit Edition Windows XP - Professional/Home 32-bit Endret 23. april 2010 av ask99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå