Dieter Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Hvilket liker dere best? 1 eller 2? Jeg tror jeg holder en knapp på fargebildet, men blir så blind og lei av mine egne bilder at jeg må ha litt andre inputs. 1 2 Endret 21. april 2010 av Dieter Lenke til kommentar
ZayCube Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det i noen spesielle sammenhenger bildene skal brukes? Men liker best det fargede bildet jeg også. Lenke til kommentar
arvtageren Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Liker fargeversjonen best pga mystikken i det. Men hvis du hadde beholdt samme uttrykket i sepia-versjonen ville jeg likt den versjonen best. Nå blir det rett og slett så lyst at litt av mysteriet forsvinner, iallfall for min del. Endret 21. april 2010 av arvtageren Lenke til kommentar
fargebinders Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Jeg likte fargebildet best av disse to. Kontrastene og skyggene gjorde bildet spennende, mystisk og nesten litt magisk. Sepia-versjonen ble så lys. Ansiktsuttrykket til personen i bakrunden ble nesten litt endret, og det mystiske borte. Du ser alt rundt, noe du ikke gjør på det første bildet. Men alt i alt likte jeg bildene veldig godt! (: Endret 13. mai 2010 av fargebinders Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Liker fargeversjonen best pga mystikken i det. Men hvis du hadde beholdt samme uttrykket i sepia-versjonen ville jeg likt den versjonen best. Nå blir det rett og slett så lyst at litt av mysteriet forsvinner, iallfall for min del. what he said. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg holder også en knapp på fargebildet. Sepia bildet ville som nevnt før funket bedre om det var mørkere og at det så enda litt mer gammeldags ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå