uranus Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Har akkurat laget forum (www.klyveforumet.tk) og jeg vil fjerne reklamen som kommer. Jeg har ordntlig server, men adressa ble så lang. Hjelp meg! Lenke til kommentar
yNx Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Går ikke det an i kontrollanelet til dot.tk? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Går ikke det an i kontrollanelet til dot.tk? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Går ikke det an i kontrollanelet til dot.tk? feil. de har en funksjon får å fjerne det med den virker ikke. Men du kan også velge et banner på toppen av siden. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Logg inn på my DotTK, og gå til "Dot TK Linker Promo". Velg next på domenet, og alternativet "No, thanks, I don't want to have a banner on my website. I am not interested in being selected for a review on Dot TK's website or a great Dot TK Polo Shirt." Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Går ikke det an i kontrollanelet til dot.tk? feil. de har en funksjon får å fjerne det med den virker ikke. Men du kan også velge et banner på toppen av siden. Det virker ikke akkurat som om du har peiling på hva du skriver... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Har akkurat laget forum (www.klyveforumet.tk) og jeg vil fjerne reklamen som kommer. Jeg har ordntlig server, men adressa ble så lang. Hjelp meg! ...enda et forum!? Jaja...det virker som at folk ikke har noe annet å gjøre for tiden enn å sette opp diverse forum... Lenke til kommentar
picachu Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det virker ikke akkurat som om du har peiling på hva du skriver... Det er vel heller du som ikke har peiling. Bruk oppskriften som er gitt i noen poster over og du slipper banner/pop-up på *.tk domenet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Det virker ikke akkurat som om du har peiling på hva du skriver... Det er vel heller du som ikke har peiling. Bruk oppskriften som er gitt i noen poster over og du slipper banner/pop-up på *.tk domenet. ???? Det er jo det jeg mener. feil. de har en funksjon får å fjerne det med den virker ikke. Men du kan også velge et banner på toppen av siden. Ser du hva han skriver? Det var det jeg svarte på. Gå å drikk kaffe du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå