nephew Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg skal være forlover i ett brylupp i juni, og trenger mildt sagt hjelp til det meste. For det første, hva er mine oppgaver? hva kan jeg gjøre? Noe spesielt jeg må betale? Alt kan hjelpe meg, så bare skriv. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg ville først og fremst hørt med personen du skal være forlover for, for det finnes mange ulike forventninger der ute. Selv har jeg få eller ingen forventinger til min forlover, mens andre har det. Men i første rekke vil jeg si at det viktigste en forlover kan gjøre er å støtte den man skal være forlover for, det være seg brudgom eller brud. Ofte er det vanlig at forlover arrangerer utdrikningslaget, og da er det viktig at du tar hensyn til ønskene til den som skal gifte seg. Ift penger så er det ikke så vanlig, så vidt jeg vet, å betale så mye, med mindre det kanskje gjelder utdrikningslaget, men her pleier man å dele utgiftene med de som skal være med i såfall. Men uansett, hvis du ønsker å hjelpe til, så vil jeg jo tro at både brud og brudgom ville satt pris på hjelp til f.eks pynting av lokaler på den store dagen, ordne praktiske ting til bryllupet osv. Du kan jo høre om det er noe de trenger hjelp til? Holder selv på å planlegge et bryllup, og det utrolig mye som skal gjøres, så all hjelp blir de nok glad for om du føler det er riktig. Bare så det er sagt: jeg forventer ikke at forloveren min skal stille i såmåte, bare hun er der for meg på den store dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå