erik456 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei eg får som dere ser i emne tittel opp denne feilmelidinga I/O device error. Hardisken eg får denne feilmeldinga er på 1 tb og er ekstern. Er det noen programer eg greier å repare feilen med disken?? Eller må eg kjøpe ny?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Mast du den tilfeldigvis i gulvet? Hvilken USB-kabel bruker du? Er den veldig lang? Ødelagt? Prøvd en annen? Hvilken strømforsyning bruker du? Sikker på det er riktig? Prøvd den i en annen maskin? Annen USB-port? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Prøvd noe så enkelt som å bytte til en annen usb port på pcen? Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Prøvd noe så enkelt som å bytte til en annen usb port på pcen? eg har prøvd alt begge dere to har fogram åreslått, men er det ikke et program som fikser dette?? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Sorry for lang responstid Siden den ikke fungerte på en annen pc, kan det tyde på harddiskfeil, og da er det ikke så mye du får gjort. Avhengig av hvor gammel den er, ville jeg hørt med det stedet der den er kjøpt med tanke på reklamasjon, evt. en produsentgaranti (Er noen ganger enklere å kjøre produsent garanti, fremfor reklamasjon viss den er f.eks kjøpt i elkjøp eller lignende, da noen butikker er kjent for å bruke laaang tid på service ol.) Åssen ekstern hdd har du forresten? Endret 26. april 2010 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå