jorgen8 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Hei. Jeg legger ved en fil som den neste måneden er mittt kosthold og treningsplan. Håper på tilbakemeldinger som svarer på mitt påføgende spørsmål. Jeg er godt trent og har vært fysiskt aktiv i over 10år. Siden høst har jeg ikke kunne spilt fotball pga. skade. Dermed har den stramme magen og formen min blitt litt "lubben", ikke mye. Legger til at grunnen for alt dette er litt dårligere form enn jeg er vant til, og at mitt dårlige kostolhd kan merkes på kroppen, etter jeg sluttet med fotball. For å komme tilbake der jeg var, stram mage og god form, lurer jeg på om dette kostohldet er sunt og godt nok i forhold til treningen min? Før spiste jeg 7-8 skiver på skolen og til kvelds, nå skal jeg prøve å holde det på 4. Info om planen: De forskjellige aktivitene som er oppskrevet per. dag. De skal ikke gjøres alle sammen, men bare en av dem. PS. Fotball går mest sannsynlig ut pga. skaden. Der det står jogging/intervall, der er varigheten 40-50min. Magestrammer står for en sånn magebelte jeg har rundt magen, som suger ut svette, mener jeg. Og RF-rapid, er noe sånn fat burn. Tusen takk for alle svar og innspill! Endret 21. april 2010 av jorgen8 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det første jeg la merke til var at du hadde ett belte som SUGDE ut svette? Tror du har kjøpt katta i sekken. Hvis noe hørest for bra ut til å være sant? Ja, så er det det. Det jeg biter meg merke i er at du vil ned i vekt sant? Da ville jeg kuttet ut poteter. Kanskje vekslet mellom SUNN ris og SUNN pasta. Da tenker jeg ikke på den billige hurtigrisen til 10 kroner, ei den pastaen til 3.90,- Du burde også ta deg en dag fri, kroppen trenger det. Restitusjon. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Poteten er mye mer næringsrik enn pasta og ris, men inneholder kanskje flere joules. Å kutte ut potet blir litt hyklerisk, spis det du får av mamma, om det blir litt ensformig, kan du be henne variere litt:) Alt handler om joules inn og joules forbrent. Redigert: Byttet ut kalorier med joules. Endret 15. mai 2010 av O:M:A Lenke til kommentar
Barn av regnbuen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Dette opplegget ser for så vidt greit ut, men som overnevnt anbefaler jeg at du bruker den ene dagen til hvile/restitusjon, slik at kroppen faktisk får bygget seg opp igjen. Husk at det er under selve treningen at muskelfibrene brytes ned, og da er det vesentlig med nok hvile slik at de kan bygge seg opp igjen. :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå