voidDraw() Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Søkte om å få være med i betaen nå. Koste meg mange timer med TDU 1 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Noen som veit om det går an å style bilene? tenker på frontfangere, side skjørt, bakfangere osv Hvis det er det du vil ha så er vel Need for Speed noe for deg. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 de stresstester tdu beta på pc ikveld. prøv en av disse kodene og se om det er noen ledige 63JR-2HLF-WGEF-KCMC YA39-LV4F-TCCN-EHCJ XFUU-6AQ5-V9GL-5ZR2 PDP7-9PCP-S3VT-Y5X9 PFHA-93UP-QXT2-SC5V N3CC-WHGF-RUXJ-LCLF SDDG-WV2X-PQER-EYRM ZXRY-LA65-QNZQ-PY65 T4E3-2P6P-NHGX-J5ED 6D3N-43S7-KDD6-DA4Z Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Og hvor fyller man inn nøkkelen? Edit: Glem det, fant informasjon på sidene deres. Dette er bare en beta som er åpen noen par timer? Endret 23. oktober 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det er stress test i dag, så bare 4 timer fra kl 20:00. Dette er for å få fleste mulig inn på serveren Ellers kan jeg røpe at politiet har blitt mye bedre! Liker veldig godt det nye systemet med gode løsninger for å unngå at man gjemmer seg i skogen Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Er det en egen klient for denne 4 timer testen? Fordi den beta klienten jeg har på maskinen er ikke live enda (patch progress) EDIT: Nå fungerer det. Gjerne legg meg til ingame, så kan vi ta en runde? ING: TuRb0 Endret 23. oktober 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ikke som jeg vet, har kommet til V.022 etter hva jeg ser Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Noen som er ingame? Kanskje vi kan møtes et sted ingame? Forslag til plass? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Ha ha, sorry, var for opptatt med å stressteste til å lese på diskusjon.no Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Må få til et møte på neste play test da! =) Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hvem er med i betaen her? Jeg er, og er med i focused beta test òg! Fikk ikke tid igår til å spille Endret 24. oktober 2010 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Hvem er med i betaen her? Jeg er, og er med i focused beta test òg! Fikk ikke tid igår til å spille Hva gjorde at du ble valgt? Fordi du søkte tidlig, eller fordi du har betatest-erfaring? Jeg har søkt, men jeg gjorde det så seint at Eden allerede hadde startet closed beta.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg søkte rett etter noen posta søke-linken her på forumet =) Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvem er med i betaen her? Jeg er, og er med i focused beta test òg! Fikk ikke tid igår til å spille Hva gjorde at du ble valgt? Fordi du søkte tidlig, eller fordi du har betatest-erfaring? Jeg har søkt, men jeg gjorde det så seint at Eden allerede hadde startet closed beta.. Jeg var en av de første som "applied in beta". Men tror det går på utstyr du har tilgjengelig. G27, X360 kontroller, xbox ps3, pc med gode specs osv. Focused beta test er enda en lukket invitasjon. Tror jeg ble med pga jeg satt noen timer foran TDU2 betaen Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvem er med i betaen her? Jeg er, og er med i focused beta test òg! Fikk ikke tid igår til å spille Hva gjorde at du ble valgt? Fordi du søkte tidlig, eller fordi du har betatest-erfaring? Jeg har søkt, men jeg gjorde det så seint at Eden allerede hadde startet closed beta.. Jeg var en av de første som "applied in beta". Men tror det går på utstyr du har tilgjengelig. G27, X360 kontroller, xbox ps3, pc med gode specs osv. Focused beta test er enda en lukket invitasjon. Tror jeg ble med pga jeg satt noen timer foran TDU2 betaen Hmm, eneste jeg mangler er ps3 og ratt+pedaler.. Fritid (til TDU2) har jeg nok av. "Hold kjeft, kjerring, ser du ikke at jeg jobber? Vroom vroom.. " Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 - Fritid (til TDU2) har jeg nok av. "Hold kjeft, kjerring, ser du ikke at jeg jobber? Vroom vroom.. " LOL :!: Ikke vet jeg. Det er jo folk som er blitt invitert til betaen som knapt kan kjøre spillet på PCen sin. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Så det krever mye altså? Tenkte jeg skulle teste det på den bærbare, men tviler litt nå. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Selv kjører jeg Core 2 Duo på 3.6ghz og GTX 260, klarer å kjøre det på medium. Hadde vært fint med noen specs av laptopen din Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Final beta test for Test Drive Unlimited 2 starts this weekend It all begins this Friday at starting at 8:00am EST and will conclude on Monday at 11:00am EST. People who already beta keys can join in. Da må vi nesten få til en tidspunkt hvor vi kan møtes ingame? eller hva folkens? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Irriterer meg grønn over at de skal skrive GMI, PST og EST om en annen! Sliter med å finne ut når jeg kan sette meg ned og spille! Jeg har kanskje tid i dag og i morgen, samt fri hele mandag (though skal på personalfest på søndag, så spørs når jeg er kjørbar :w00t ) Hva sier dere, når er stemning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå