LucarioX Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Skuffende, gledet meg veldig til dette. Får håpe GT5 kommer i høst, så blir ikke ventetiden så lang Noen som vet hva betaen inneholder? Hvor stort område man får boltre seg på, restriksjoner og hvilke biler som er med? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Skuffende, gledet meg veldig til dette. Får håpe GT5 kommer i høst, så blir ikke ventetiden så lang Noen som vet hva betaen inneholder? Hvor stort område man får boltre seg på, restriksjoner og hvilke biler som er med? Betaen inneholder 1 bil, og de vil utvide antallet biler og spillere online etterhvert. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Ok, takk skal du ha. Du har ikke hørt noe om hvor vi kan kjøre? Endret 13. august 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har alle som får beta nøkkel fått beskjed, eller kommer det flere etter hvert? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Har alle som får beta nøkkel fått beskjed, eller kommer det flere etter hvert? En liten pulje har fått nøkler, men etter det jeg vet er det et lite antall. Er ikke sikker på at de har begynt å spille beta ennå.. Flere nøkler vil komme til, men det at man er påmeldt betaen er ikke det samme som at man får tilgang. Som andre betaer så vil utvikleren ha reelle tilbakemeldinger og det er nok lolkids der ute som vil bli faset ut fordi de trolig ikke vil gi noen seriøse tilbakemeldinger og bare ser på beta som tidlig demo.. Jeg var med i betaen på tdu1 og vi var ganske mange på slutten - kanskje 15-20.000. Grunnen til at jeg vet det var at vi fikk tilgang til et beta-forum hvor ingen andre enn betatestere hadde dialog med utvikler.. Endret 14. august 2010 av Mister Gnu Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Test Drive Unlimited 2 enters closed beta test Min kamerat har allerde fått beta invite og laster ned klienten på 3.4GB. Litt annen informasjon som han fikk: Operating System: Windows XP SP2/ Windows Vista/Windows 7 (32 or 64-bit)CPU: Intel Core 2 Duo 3.0GHz or AMD Phenom II X2 555 (3GHz) Memory:4GB RAM or Better Video:NVIDIA GeForce 8800 or Better / ATI Radeon HD 3850 or Better Sound:DirectX Compatible Soundcard DirectX:Version 9.0c or Higher HDD:14GB Free Disk Space Network:Broadband Required * Disc:6X DVD-ROM or Better Welcome to the Test Drive® Unlimited 2 Closed Beta test! Join us for a playtest on Tuesday September 14th, 2010 from 10AM to 7PM PDT!!! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg fikk også beta key! Starter download nå. GLeder meg som en UNGE! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg fikk også beta key! Starter download nå. GLeder meg som en UNGE! Jeg fikk ikke Nå skal du være vår mann med masse flott info og bilder! Det forventer jeg! :thumbup: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Jeg fikk også beta key! Starter download nå. GLeder meg som en UNGE! Jeg fikk ikke Nå skal du være vår mann med masse flott info og bilder! Det forventer jeg! :thumbup: Spørs hvor mye jeg tør å dele, Important - Please Read In order to participate in the Test Drive Unlimited 2 Closed Beta you will be asked to accept a Non-Disclosure Agreement. All Beta related discussions must take place on the Test Drive Unlimited 2 Beta Forums at http://forums.testdriveunlimited2.com/forumdisplay.php?f=676 Posting any Beta related threads on the open Test Drive® Unlimited 2 forums is strictly forbidden and your beta access may be revoked Vil på ingen måte miste beta tilgang EDIT: Pining!! Maks ustabil hastighet! Hopper mellom 200 og 50kb/s. Komt 50% siden jeg startet for nesten 3 timer siden.. Endret 14. september 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Oi. det var såpass ja. Den er god vettu! Kos deg Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvordan skal de greie å finne ut at du poster bilder fra betaen da? Nei, post ivei! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Tror nok bilder kan komme tilbake til meg, spesielt med et så opphypet spill. Med tanke på interessen det har fått før det ble annonsert, er nok bilder meget ettertraktet nå... Får se hva det blir til. Trykker install nuh! =) EDIT: Ble ikke mye spilling i dag, er vist en lyd bug som gjør at spillet ikke vil starte. Fixen som har hjulpet de fleste, hjelper ikke meg. Men jeg fikk spilt litt og gleder meg til det blir mer! Har trua på spillet. Endret 14. september 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Noen som har lagt ut en 6 min video på youtube. Her gjelder det å være rask, før det forsvinner! http://www.youtube.com/watch?v=vJixBLZEnzk&feature=iv&annotation_id=annotation_325984 Endret 15. september 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Utrolig mye jeg gikk glipp av tydeligvis! Håper det blir ny sjangse snart og at det virker da! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Thursday, September 16th playtest Endret 15. september 2010 av hightow Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Thursday, September 16th playtest I know, så dette =) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Da har jeg endelig fått prøve spillet, måtte bare en re-installering av windows til Har dessverre ikke spilt så mye da serveren stort sett bare er oppe mens jeg er på jobb, men det litt jeg har fått spillet har gjør meg skikkelig positiv til fortsettelsen og det endelige produktet! Det er selvsagt en del bug og feil som må ordnes opp i, og mye av spillet er deaktivert for å teste spesifikke deler av spillet. Men det er bare å glede seg! For de som enda ikke har meldt seg på beta testing, er det enda mulig. De er enda i fase en, i fase to trenger de enda flere folk! =) Lenke til kommentar
stianski Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Noen som veit om det går an å style bilene? tenker på frontfangere, side skjørt, bakfangere osv Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen som veit om det går an å style bilene? tenker på frontfangere, side skjørt, bakfangere osv Håper virkelig ikke det!!!! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Ser ut som de har gitt en ny pulje med beta key. En ny kompis av meg fikk det, men ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå