vikingkylling Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvorfor klager så mange på grafikken? Om vi tar en ilten avstemming vil de aller fleste si gameplay er viktigere enn grafikk, men det gjelder vel kun når grafikken er på topp? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Noen som sliter med veldig store dødsoner på ratt? Jeg finner ikke en fiks til det. Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvordan er kjøreegenskapene på spillet? Har spilt endel Forza 3 i det siste, så er redd for at jeg kommer til å bli skuffet? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg merker nesten litt "hakking" når jeg har kamera over hele bilen (utenfor) en når jeg sitter inne i bilen, jeg har PC versjonen. noen andre som opplever det samme? Angrer en smule på at jeg ikke kjøpte dette på PS3 i steden gitt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvorfor klager så mange på grafikken? Om vi tar en ilten avstemming vil de aller fleste si gameplay er viktigere enn grafikk, men det gjelder vel kun når grafikken er på topp? Det er da vell ingen umulighet å klare å gjøre begge deler, TDU klarte jo dette og det var litt av morroa med spillet, det var på den tiden helt fantastisk graffikk og gameplay. TDU 2 kunne jo likesågodt vært utgitt for 3-4 år siden etter hvordan det ser ut 1 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er tross alt 2011 og vi har og bruker kraftige GPU. Hva er vitsen med det om det lanseres spill som ikke benytter seg noe særlig av det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Herregud, syns alle syter om at spillene ikke holder mål lenger. Er det ingen som nyter dette spillet? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Noen som faktisk får koblet til serveren med pc versjonen? nat er åpen og alt virker bra, med får bare please try again later Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er tross alt 2011 og vi har og bruker kraftige GPU. Hva er vitsen med det om det lanseres spill som ikke benytter seg noe særlig av det. Alle spill trenger ikke være Crysis 6 for å bli godkjente? Men det er bra å vite at de fleste foretrekker grafikk foran gameplay. Bare utviklerne skjønner det kan vi få noen veldig gode spill om en stund. Med mindre vi liker ting som gameplay, historie, nyvinninger, bra kontroller, variasjon og så videre. Men grafikken blir bra, og det er jo det som teller. (dette er ikke rettet mot deg personlig, selvsagt. Jeg tok bare posten din som et eksempel.) Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Hadde spill flest vært som Crysis så hadde de fleste gitt opp PC. Går så bra så Vikingkylling. Må innrømme jeg er en grafikkhore mer eller mindre men synes ikke det er for mye forlangt å få begge to i samme sekk :-) Endret 13. februar 2011 av Cruentus Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tynt med anmeldelser så langt synes jeg, trodde mediene pleide å få spillene noen dager før. Over dammen har de jo snart hatt spillet en uke allerede, men enda tyst fra de største sidene. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er tross alt 2011 og vi har og bruker kraftige GPU. Hva er vitsen med det om det lanseres spill som ikke benytter seg noe særlig av det. Alle spill trenger ikke være Crysis 6 for å bli godkjente? Men det er bra å vite at de fleste foretrekker grafikk foran gameplay. Bare utviklerne skjønner det kan vi få noen veldig gode spill om en stund. Med mindre vi liker ting som gameplay, historie, nyvinninger, bra kontroller, variasjon og så videre. Men grafikken blir bra, og det er jo det som teller. (dette er ikke rettet mot deg personlig, selvsagt. Jeg tok bare posten din som et eksempel.) Så du mener TDU 2 er top notch i alle kategorier unntatt grafikk? I min mening har TDU 2 dårlig gameplay (kjørefølelse, etc), historien er nærmest ikke-eksisterende, kontrollen er elendig og jeg har ikke orket å spille langt nok til å smake på om det er noe særlig variasjon, men de første timene har vært so-so. Det er så synd, for konseptet er genialt og jeg håpet det skulle bli helt konge men jeg er redd vi ikke får se et godt spill i denne stilen før vi er over på neste-generasjons konsoll.... Mer bil-trafikk, folk på gatene, flere spillere online, flere biler, flere steder å besøke. Kunne blitt en livlig og kul affære. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Spillet er uferdig og lite raffinert, men må si jeg koste meg en del timer i helgen. Oppdagelsestur med to kompiser, samle bilvrak, prøve nye biler osv..artig. Når det er sagt så er det ikke akkurat simulatorfølelse av kjøringen, men det har de heller ikke prøvd på..lyden er også laber Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Med omgivelsene ga det meg en Just Cause 2 følelse, men da bilen stoppa da jeg prøve å hoppe litt.. forsvant den følelsen. Slettet spillet etter ca 20min spilletid. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Herregud, syns alle syter om at spillene ikke holder mål lenger. Er det ingen som nyter dette spillet? Jo, jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er tross alt 2011 og vi har og bruker kraftige GPU. Hva er vitsen med det om det lanseres spill som ikke benytter seg noe særlig av det. Alle spill trenger ikke være Crysis 6 for å bli godkjente? Men det er bra å vite at de fleste foretrekker grafikk foran gameplay. Bare utviklerne skjønner det kan vi få noen veldig gode spill om en stund. Med mindre vi liker ting som gameplay, historie, nyvinninger, bra kontroller, variasjon og så videre. Men grafikken blir bra, og det er jo det som teller. (dette er ikke rettet mot deg personlig, selvsagt. Jeg tok bare posten din som et eksempel.) Så du mener TDU 2 er top notch i alle kategorier unntatt grafikk? I min mening har TDU 2 dårlig gameplay (kjørefølelse, etc), historien er nærmest ikke-eksisterende, kontrollen er elendig og jeg har ikke orket å spille langt nok til å smake på om det er noe særlig variasjon, men de første timene har vært so-so. Det er så synd, for konseptet er genialt og jeg håpet det skulle bli helt konge men jeg er redd vi ikke får se et godt spill i denne stilen før vi er over på neste-generasjons konsoll.... Mer bil-trafikk, folk på gatene, flere spillere online, flere biler, flere steder å besøke. Kunne blitt en livlig og kul affære. Nei, det jeg sier er at jeg synes TDU2 er svært morsomt å spille, og det er vel det som teller? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Herregud, syns alle syter om at spillene ikke holder mål lenger. Er det ingen som nyter dette spillet? Jo, jeg. Godt å høre. Synd man trenger en heidundranes pc for å nyte det fullt. Får vel skaffe det til 360 når kronestykkene banker på. 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Får akkurat kjørt ferrarien ferdig og våknet fra drømmen før spillet kræsjer. Skjedd to ganger på rad, får se om jeg har tid til å prøve litt mer en annen gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Morsom belønning for 10/10 bilvrak Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kanskje dette kan være til hjelp? Ikke testet det. Logitech G27 and Test Drive Unlimited 2 og Test Drive Unlimited 2 Controller Configuration Options Test Drive Unlimited 2 Controller Configuration Options Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå