franky12 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nakken er så sykt undervurdert. Lette kyss. Funker alltid. på siden av halsen, mellom nakken og halsen. det funker (Y) Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 I want a gf.. I wanna try Prøve hva akkurat? De fleste tipsene her er ufattelig lame. Spør heller damen om hva hun liker, hvor hun vil strykes, hvor hun vil kysses (om hun i det hele tatt vil ha slikt) Lenke til kommentar
nnys Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Gi hun våte og ømme kyss på halsen (det er utrolig godt), mens du gjør det FlinkeFreddy sa. Dere kan gjerne tørrpule litt først også. Prøv å løfte henne oppå, mens du sitter i lotusstilling eller noe lignende, og la hun sitte oppå deg mens du beføler hun. Et litt langt forspill funker fett. Men som sagt, jenter er forskjellige, så du får prøve deg fram å se hva hun liker best. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Et litt langt forspill funker fett. Men som sagt, jenter er forskjellige, så du får prøve deg fram å se hva hun liker best. Forspill som består i mer av å kle av seg og et par minutter med oralsex synes jeg blir litt for drøyt... Lenke til kommentar
nnys Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Et litt langt forspill funker fett. Men som sagt, jenter er forskjellige, så du får prøve deg fram å se hva hun liker best. Forspill som består i mer av å kle av seg og et par minutter med oralsex synes jeg blir litt for drøyt... Javel. Jeg syntes det er kos og jævlig digg, i hvert fall. Heller det enn å pule med en gang bare etter noen minutter med forspill. 2 Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Et litt langt forspill funker fett. Men som sagt, jenter er forskjellige, så du får prøve deg fram å se hva hun liker best. Forspill som består i mer av å kle av seg og et par minutter med oralsex synes jeg blir litt for drøyt... Javel. Jeg syntes det er kos og jævlig digg, i hvert fall. Heller det enn å pule med en gang bare etter noen minutter med forspill. Da burde jo jeg si at å slenge damen i veggen og dra henne i håret funker fett. Bare fordi du synes noe er digg betyr det ikke at andre synes det er digg, det er derfor man rett og slett skal spørre hva den andre liker, gjerne mens man prøver seg frem på egenhånd Lenke til kommentar
nnys Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Et litt langt forspill funker fett. Men som sagt, jenter er forskjellige, så du får prøve deg fram å se hva hun liker best. Forspill som består i mer av å kle av seg og et par minutter med oralsex synes jeg blir litt for drøyt... Javel. Jeg syntes det er kos og jævlig digg, i hvert fall. Heller det enn å pule med en gang bare etter noen minutter med forspill. Da burde jo jeg si at å slenge damen i veggen og dra henne i håret funker fett. Bare fordi du synes noe er digg betyr det ikke at andre synes det er digg, det er derfor man rett og slett skal spørre hva den andre liker, gjerne mens man prøver seg frem på egenhånd Hvis du leser min første post i denne tråden og spesielt siste setning, så bør du strengt tatt forstå at jeg ikke snakket for andre jenter heller. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jupp, kosing er digg. Her dog ikke gjort noe mer enn det før. Lenke til kommentar
Gjest gytt24 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har fundert over hvorfor jeg drar flere (og penere) damer i fylla. Og ja, det handler om å gjøre dem kåte. 1. Jeg er vemmelig selvsikker i fylla 2. Det hjelper å ha et OK(+) utseende, men siden du allerede har fått tak i dama faller denne litt bort. 3. VIS at du vil ha henne. Mens du står å kliner med vedkommende, gi henne en liten dask på rumpa og si "Den rumpa DER tenner meg!" Et annet litt slemt triks er å finne den delen av kroppen hennes du vet hun er litt usikker på (jada, alle jenter har en) og bemerk at det er denne delen som gjør deg kåt. Feks er det ei heit dame med litt små pupper sier du "Se på de delige puppene", har hun litt brei bak følg rumpedaskrådet ovenfor. Selvsagt, om hun er smålubben nytter det ikke å gi henne komplimenter for stram mage! Uansett, brainfuck ftw. 4. Si til henne hva du vil hun ska gjøre, ikke overdrevent dirtysnakk, men hardt og brutalt ærlig Med mindre du treffer et sært psykologisk tilfelle som kun tenner på å ha all kontroll liker jenter at du styrer skuta. 5. Til slutt, om du må øke temperaturen ytterligere fyller du "to frem og en tilbake"-regelen. Feks kyss - kyss - klem. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nakken er så sykt undervurdert. Lette kyss. Funker alltid. på siden av halsen, mellom nakken og halsen. det funker (Y) Haha, jeg skrev nakken, men mente halsen. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) I want a gf.. I wanna try Trenger ikke kjæreste. Random pickup på byen/fest? Jenter er mer villige i fylla. Endret 22. juni 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
mortania Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Et litt langt forspill funker fett. Men som sagt, jenter er forskjellige, så du får prøve deg fram å se hva hun liker best. Forspill som består i mer av å kle av seg og et par minutter med oralsex synes jeg blir litt for drøyt... Javel. Jeg syntes det er kos og jævlig digg, i hvert fall. Heller det enn å pule med en gang bare etter noen minutter med forspill. Da burde jo jeg si at å slenge damen i veggen og dra henne i håret funker fett. Bare fordi du synes noe er digg betyr det ikke at andre synes det er digg, det er derfor man rett og slett skal spørre hva den andre liker, gjerne mens man prøver seg frem på egenhånd Hvis du leser min første post i denne tråden og spesielt siste setning, så bør du strengt tatt forstå at jeg ikke snakket for andre jenter heller. Hvis du ser etter har jeg faktisk quotet det. Det er uansett et så viktig punkt at det ikke holder å nevne det bare èn gang, for snart sitter samtlige av småguttene og slikker damen sin på halsen fordi det er det de har fått ut av rådene på diskusjon.no. Måten du svarte angående forspill gjør det til en fakta. Hadde du svart på en annen måte kunne du faktisk spart deg den ekstra setningen om at jenter er forskjellige. "Jeg liker" er ikke noe som lyser av "Et litt langt forspill funker fett". Det sier bare at det er lange forspill som er tingen. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Det værste eg veit er folk som har lært eit eller anna tåpeleg triks og kjører på med det i alle samanhengar. Munnen kan brukast til anna enn å kysse og slikke osv. Det er ikkje snakk om skikkeleg sex i eit forhold før du er kjent med partnaren din, det kan du oppnå ved å sakte utforske kriker og kroker av kroppen hennes (eller hans) med tunga, eller du kan rett og slett spørre Er det verkeleg så kjedelig å snakke om sex? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Et litt langt forspill funker fett. Men som sagt, jenter er forskjellige, så du får prøve deg fram å se hva hun liker best. Forspill som består i mer av å kle av seg og et par minutter med oralsex synes jeg blir litt for drøyt... Javel. Jeg syntes det er kos og jævlig digg, i hvert fall. Heller det enn å pule med en gang bare etter noen minutter med forspill. Da burde jo jeg si at å slenge damen i veggen og dra henne i håret funker fett. Bare fordi du synes noe er digg betyr det ikke at andre synes det er digg, det er derfor man rett og slett skal spørre hva den andre liker, gjerne mens man prøver seg frem på egenhånd Hvis du leser min første post i denne tråden og spesielt siste setning, så bør du strengt tatt forstå at jeg ikke snakket for andre jenter heller. Hvis du ser etter har jeg faktisk quotet det. Det er uansett et så viktig punkt at det ikke holder å nevne det bare èn gang, for snart sitter samtlige av småguttene og slikker damen sin på halsen fordi det er det de har fått ut av rådene på diskusjon.no. Måten du svarte angående forspill gjør det til en fakta. Hadde du svart på en annen måte kunne du faktisk spart deg den ekstra setningen om at jenter er forskjellige. "Jeg liker" er ikke noe som lyser av "Et litt langt forspill funker fett". Det sier bare at det er lange forspill som er tingen. Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg skrev i førstepost, da du etterpå kom med "blablabla... så betyr det ikke at andre jenter liker det", så spar meg for den setningen. Og selvom du har behov for å få ting repetert mer enn èn gang, betyr ikke det at resten av leserne her har behov for det, vet du. Om "småguttene" her som du kaller de for, skulle gjøre det jeg sa, er ikke min sak. Det er det de velger selv. Det er heller ingen big deal om de nå skulle finnet på å kysse dama si på halsen kun fordi brukere på diskusjon.no har gitt noen tips. Jesus... Slutt å kverulere og pirke så fælt og heller fokusere på å lytte/lese til det andre har å si, du, "dronningen av sexforumet". Host. Endret 23. juni 2010 av ~Angelica 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Haha, det bekrefter min teori at med en gang 2 eller flere kvinner kommer i en av disse trådene blir det ALLTID slåssing og catfighting og syrlige kommentarer frem og tilbake. Dere klarer ikke takle at 2 kommer inn i sfæren der alle guttene vil ha oppmerksomheten deres. Tragisk. Det skjer i kjærlighetstråden også. Jentene begynner med "kattete" kommentarer og slengbemerkninger med syrlig smak helt til det eskalerer til tråden blir stengt for opprydning. Endret 23. juni 2010 av Bytex 2 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kjærringer er så jævli stress, nå også på diskusjon.no.- faen 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Blir alltid drama når to eller tre dronninger kommer inn i samme territorium her. Det slår aldri feil. Endret 23. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hihi. Må bare påpeke at jeg er jente, og jeg har aldri vært i krangel med noen andre jenter her. Ikke dra alle under en kam Lenke til kommentar
nnys Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Bleh. Jeg HATER drama selv, bokstavelig talt, men jeg fikk en trang til å svare hun jenten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg