cowboy bob Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Selv pleier jeg å gi jenter et lite serum jeg har laget selv, gjerne via en drink. Funker fjell 2 Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) etter en liten stund kan du legge låret mellom hennes lår. Det er bra. Løft så benet opp mot skrittet hennes. Alle jenter digger det! Dette skjer altså med tøyet på. Da har du ei jente som følger ditt biologisk betingede tempo. kan du forklare det litt bedre? Endret 25. mai 2010 av jop91 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Siterer meg selv her: Dytt dama ned på magen. Ta tak i håret hennes og si inn i øret hennes: "Bit puta, kjerring! I kveld går den inn tørr!" Faen å bra Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Siterer meg selv her: Dytt dama ned på magen. Ta tak i håret hennes og si inn i øret hennes: "Bit puta, kjerring! I kveld går den inn tørr!" Hahaha! Hvis han tar den, da skal jeg sannelig meg ikke stritte imot Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 etter en liten stund kan du legge låret mellom hennes lår. Det er bra. Løft så benet opp mot skrittet hennes. Alle jenter digger det! Dette skjer altså med tøyet på. Da har du ei jente som følger ditt biologisk betingede tempo. kan du forklare det litt bedre? Han mener da altså att duden skal presse låret opp mot kjønnsorganet, om jeg skal være fin i språket. Ergo; det blir press mot klitoris, slik man blir stimulert, og videre blir tent. OSVOSV. Tidlig forspill med klærne still on! Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 etter en liten stund kan du legge låret mellom hennes lår. Det er bra. Løft så benet opp mot skrittet hennes. Alle jenter digger det! Dette skjer altså med tøyet på. Da har du ei jente som følger ditt biologisk betingede tempo. kan du forklare det litt bedre? Han mener da altså att duden skal presse låret opp mot kjønnsorganet, om jeg skal være fin i språket. Ergo; det blir press mot klitoris, slik man blir stimulert, og videre blir tent. OSVOSV. Tidlig forspill med klærne still on! Skjønner jo det.., men i hvilken stilling?? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det går i det fleste stillinger. Om du ligger på henne, eller om hun ligger på deg... Ikke akkurat det letteste å få til når man er midt i en doggy, men det er ikke meningen heller. Dette er som sagt en del av pettingen (hvor mange skjønte det ordet?). Lenke til kommentar
mortania Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 dirty talk Du må vise skjønn når du prøver på det. Prøver man dirty talk på meg ender jeg opp i latterkrampe på siden og ingen mer jentetiss for deg. Jeg har hørt at det ikke er særlig behagelig å bli presset ut av muskelsammentrekninger i underlivet som følge av latter/hosteanfall. Ikke provoser det frem Siterer meg selv her: Dytt dama ned på magen. Ta tak i håret hennes og si inn i øret hennes: "Bit puta, kjerring! I kveld går den inn tørr!" Ta mæ nuh! Kyss henne på halsen, samtidig kan du beføle et eller annet. KJEDELIG! e kan gi deg et skikkelig godt tips så å si ALLE jenter tenner skikkelig på.. Det første er allerede nevnt, altså kyssing på halsen. Her må du gå rooolig fram jobb deg så litt opp mot øret hennes, lek litt med det før du kysser henne nedover mot brystet.. Over brystene rett under halsen er mange jenter veldig ømme.. Om dette tenner henne nok, er du klarert inngang nedentil ENDA MER KJEDELIG! Hva skjedde med å rive folk i håret og brøle "Kvinne!"? Evt, vær litt mer oppfinnsom. Vi er ikke bare pupper, hals og øre. Ta/stryk/slikk/jokk på et sted du ikke har sett en mann i en såpeserie ta på en dame. Be henne fantasere om meg Neida, etter en liten stund kan du legge låret mellom hennes lår. Det er bra. Løft så benet opp mot skrittet hennes. Alle jenter digger det! Dette skjer altså med tøyet på. Da har du ei jente som følger ditt biologisk betingede tempo. Pft, alle jenter digger ikke det. Off with the clothes at once I say ^^ Det er mye koseligere å begynne kosen med en naken mann enn en påkledd mann. Jeg har aldri skjønt hva foten deres har å gjøre mellom bena våre, men jeg er vel bare vrang og rar og kresen som heller foretrekker kjønnsorgan mellom bena Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Mortania: Kan ikke du gi meg et kurs... i praksis Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Så er det jo noen som liker det røft og noen liker det mer pusete. Stor forskjell der ja. Endret 25. mai 2010 av Sandra Sundet Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg klarer vist å tenne dama mi ganske bra, hu blir ialfall våt gjennom tightsen. jeg setter henne med ryggen mot meg mellom bena min, kysser nakken hennes mens jeg beføer magen puppene og lårene hennes, jeg maserer hodebunnen og tiningene hennes også. etter hvert så vrir jeg meg rundt og kysser magen hennes og oppover puppene, halsen og til slutt på munnen. går nedover igjen også gjentar ting. hun nekter meg å få ta henne i buksa enda. selvom hu er jævlig kåt. men hu skal en uke til italia så hun sa: "etter italia så kan det hende du får lov. jeg vil ikke du skal gjøre det før, fordi da kommer jeg til å savne deg enda mer" Men prøv det jeg har skrevet. også burde du spørre hva hun tenner på! Lenke til kommentar
mortania Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Mortania: Kan ikke du gi meg et kurs... i praksis You couldn't handle me Så er det jo noen som liker det røft og noen liker det mer pusete. Stor forskjell der ja. Akkurat, derfor finnes det aldri en fasit på hvordan man skal gjøre ting riktig. Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Studere henne inn i øynene, å gi henne et vakkert tiger blikk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ..med fare for at hun spruter ut i latter fordi du står der uten å si noe og prøver å lage "heite" blikk men ser ut som du lager grimaser istedet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 pleier å si: "Kvinne. riv av deg klærne og stell deg oppetter veggen så skal du få smake på kjepp" 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 pleier å si: "Kvinne. riv av deg klærne og stell deg oppetter veggen så skal du få smake på kjepp" 1 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 "Sett dæ på fanget te han far, så skal æ fortæll dæ om en hard oppvekst!". Funker kun på skikkelig trøndersk, tho. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 "Sit on my lap, and lets talk about the first thing that comes up". 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kom og sett deg på mitt fang, så skal jeg gjøre deg mindre trang Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Nakken er så sykt undervurdert. Lette kyss. Funker alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg