Gjest gutt Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei! Hvordan er den beste måten å få en jente kjempekåt? Jeg og kjærsten ligger ofte på senga og koser.. jeg blir kjempekåt, men ho blir vell ikke så veldig.. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det er et temmelig hardt å få en slik kommentar i trynet. "Beklager, men du tenner meg ikke!" Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Svaret er enkelt. Du er stygg. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Dette vil jeg også vite Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Gni underlivet ditt mot hennes. Vis at du virkelig vil ha henne! Ta kontrollen og kyss heftig mens du tar litt overalt på henne. Funker strøkent når typer gjør dette på meg Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Gni underlivet ditt mot hennes. Vis at du virkelig vil ha henne! Ta kontrollen og kyss heftig mens du tar litt overalt på henne. Funker strøkent når typer gjør dette på meg Du beskriver det godt det jeg gjør med dama! Viss vi ligger i senga feks, så pleier jeg å kysse hu bare vanlig, mens jeg tar hu på magen og rundt der. Så kan du kysse hu litt mer, ta litt overalt, legg deg over henne.. Kyss henne på halsen, bit litt i øret, gni hånda di over der nede, og resten kommer av seg selv 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 22. april 2010 Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2010 Siterer meg selv her: Dytt dama ned på magen. Ta tak i håret hennes og si inn i øret hennes: "Bit puta, kjerring! I kveld går den inn tørr!" 33 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Spør henne hva hun liker . Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Hahaha, for en herlig kommentar Lars Endret 22. april 2010 av CannaBanna Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 "No kjem nissen inn i pipa!" Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Spør henne hva hun liker . Får bare håpe hun ikke sier "Svære pikker" Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Spør henne hva hun liker . Får bare håpe hun ikke sier "Svære pikker" Det du er rett for? :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Kyss henne på halsen, samtidig kan du beføle et eller annet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Spør henne hva hun liker . Får bare håpe hun ikke sier "Svære pikker" Det du er rett for? :!: For et år siden så, ikke nå Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 e kan gi deg et skikkelig godt tips så å si ALLE jenter tenner skikkelig på.. Det første er allerede nevnt, altså kyssing på halsen. Her må du gå rooolig fram jobb deg så litt opp mot øret hennes, lek litt med det før du kysser henne nedover mot brystet.. Over brystene rett under halsen er mange jenter veldig ømme.. Om dette tenner henne nok, er du klarert inngang nedentil 1 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Siterer meg selv her: Dytt dama ned på magen. Ta tak i håret hennes og si inn i øret hennes: "Bit puta, kjerring! I kveld går den inn tørr!" Må være verdens mest effektive og beste sjekkereplikk. Endret 23. april 2010 av WaterMarked 1 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Ordne deg litt generell kunnskap om erogene soner, og hvordan tiltrekningsmønsteret til kvinner er. Ta deg god tid, bruk hender og tunge på hele kroppen. Ikke rør kjønnsorganet for etter en stund, pin henne skikkelig. Ikke knull henne før hun trygler på sine knær. Evt om du har det travelt: sleng henne opp etter veggen, la hun se hvordan du ikke klarer å kontrollere henne fordi du må ha henne, ta tak i håret ved nakken og bruk det til å guide hodet hennes i stillingen du vil ha, småbit henne i nakken/øret, hold hendene fast over hodet samtidig som du bruker tungen overalt. Sleng henne på sengen, riv av klærne og knull henne doggystyle mens du holder et godt tak i håret og et rundt ene brystet. 1 Lenke til kommentar
Delectatio Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det som er mest turn on er definitivt selvtillitt. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Be henne fantasere om meg Neida, etter en liten stund kan du legge låret mellom hennes lår. Det er bra. Løft så benet opp mot skrittet hennes. Alle jenter digger det! Dette skjer altså med tøyet på. Da har du ei jente som følger ditt biologisk betingede tempo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg