nietsoj100 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har nå prøvd den orginale klokka, better alarm clock, enhanced alamr clock og ingen av dem ringer når de skal!! Har passet på å sette alle innstillinger riktig men ingen vekking... Prøver jeg og sette en alarm bare for og teste virker det selvsagt, men medengang jeg legger inn etttidspunktden skal vekke meger den stille somgraven. Dette har skjedd med alle de nevnte klokke appsene og jeg begynner og bli drittlei elendige apps som ikke gjør det de skal. Skal teste en til nå så vi får se hvordan det fungerer, men hvis noen har tips til vekkerklokke som faktisk fungerer så si gjerne ifra:) PS:vil ikke ha slikt tull som vekker meg når jeg sover lettest.Skal vekkes når jeg vil, ikke når telefonene min tror det er på tide og stå opp. Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Bruker du en task killer? fant ut idag at når jeg drepte alle taskene så startet ikke alarmen. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Du har ikke bruk for en task killer i Android. Operativsystemet klarer det helt selv å gjøre slike ting. Uansett, avinstaller task killeren, er bare plag. Lenke til kommentar
ven Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har brukt den innebygde klokka, ringer hver dag den... Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 21. april 2010 Forfatter Del Skrevet 21. april 2010 Har en task kilder ja. Skal prøve og slette den og se hvordan det blir da. Ja har lest at jeg ikke trenger men har fortsatt brukt den.roten tiltalt ondt kansje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå