Theudy Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hei! Jeg har hatt en bærbar datamaskin nå i noen år. jeg har installert windows 7 på den og den har fungert bra i lang tid. men plutselig en dag så ble skjermen svart litt eter at jeg hadde skrudd den på. jeg veit ikke ehlt hvorfor, og har heller ikke fått den til å funke etterpå. den begynner å jobbe, og kommer opp med produsent og hva den kjøres med tror jeg det er. videre kommer det en svart skjerm med en svart blinkende _ . det er som vanlig, men straks går den bort og skjermen blir svart. ingenting skjer videre. men dataen jobber fortsatt. finnes det en løsning på dette. har ett par ting jeg ikke har kopi av jeg gjerne skulle hatt. Superfint med hjelp :D mvh Mathias Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har du prøvd å koble den til ekstern skjerm? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Hos meg skjer dette ofte om jeg har en ekstern harddisk eller lignende koblet i... Ofte også tull med oppstarten om det står en cd i, men hos meg hjelper det bare å ta det ut, så starter den fint... Endret 24. april 2010 av Plinge93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå