Maynard James Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Benitez. Ta jobben i Juventus. Plx. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Fy faen. I en semifinale i Europa League så tar vi UT Benayoun, Aquilani og Macherano. Begge målscorerene å setter innpå juniorguttene El Zhar, Pacheco og en Degen uten kamptrening. Hva faen skjer med benken? Nå BØR Benitez få sparken. Sier også om hvor dårlig stall Liverpool har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Håper Fulham vinner finalen. Det har de rett og slett fortjent. Men rart å se to middelhavsfarere i finalen. Rart? Har du sett finalene i Uefa-cupen de siste årene? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Prestasjon å spille faste formasjoner i ekstraomganger når du MÅ score. Liverpool er vel nærmest verdensmestere i å klare seg mot slutten så det var på tide egentlig at det ikke gikk. Jeg har støtte Benitez lenge, men han oppsummerte sesongen veldig greit i denne kampen. Nekter å prøve noe nytt selv om de har liten sjanse for å klare seier uansett og uforståelige bytter. Benitez ut, mindre skader neste år og en mer stabil stall så kan Liverpool starte å bygge seg opp igjen så de matcher Arsenal, Man U og Chelsea. Begynner å henge skummelt langt bak nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Rett og slett en drittfinale i både CL og EL i år. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Håper Fulham vinner finalen. Det har de rett og slett fortjent. Men rart å se to middelhavsfarere i finalen. Nå er jo Europa League en cup for middelhavsfarere. Liverpool er like mye en middelhavsfarer som Atletico og Fulham... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja. Vanligvis hadde ikke et lag som Fulham kommet så langt. Greit nok med Atletico som har i likhet med Liverpool hatt en dårlig sesong i ligaen. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Prestasjon å spille faste formasjoner i ekstraomganger når du MÅ score. Liverpool er vel nærmest verdensmestere i å klare seg mot slutten så det var på tide egentlig at det ikke gikk. Jeg har støtte Benitez lenge, men han oppsummerte sesongen veldig greit i denne kampen. Nekter å prøve noe nytt selv om de har liten sjanse for å klare seier uansett og uforståelige bytter. Benitez ut, mindre skader neste år og en mer stabil stall så kan Liverpool starte å bygge seg opp igjen så de matcher Arsenal, Man U og Chelsea. Begynner å henge skummelt langt bak nå. Ønskene er iallefall en mer offansiv/fleksibel trener, en god spiss og mindre skader... Men skader kommer en aldri utenom i fotballen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 For en jævla drittsesong. Hvor ble det av Gerrard i andre omgang? Han har vært blotta for motivasjon nesten hele sesongen. Så ekstremt ulikt han. Klarer ikke unngå å være bitter for at Torres er skada. Kuyt var tålig ubrukelig på topp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kjipt dette altså. Er likevel ikke veldig overrasket.. Så lite kvalitet på benken som vi har er rett og slett utrolig. Gutta skal ha kreditt for knalljobbing, selv om finspillet uteble som vanlig (ett, kanskje to unntak). Tar gjerne Mourinho inn i Liverpool før neste sesong. Den mannen er en vinner, og viser følelser noe jeg savner ekstremt i Rafa. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Prestasjon å spille faste formasjoner i ekstraomganger når du MÅ score. Liverpool er vel nærmest verdensmestere i å klare seg mot slutten så det var på tide egentlig at det ikke gikk. Jeg har støtte Benitez lenge, men han oppsummerte sesongen veldig greit i denne kampen. Nekter å prøve noe nytt selv om de har liten sjanse for å klare seier uansett og uforståelige bytter. Benitez ut, mindre skader neste år og en mer stabil stall så kan Liverpool starte å bygge seg opp igjen så de matcher Arsenal, Man U og Chelsea. Begynner å henge skummelt langt bak nå. Ønskene er iallefall en mer offansiv/fleksibel trener, en god spiss og mindre skader... Men skader kommer en aldri utenom i fotballen. Problemet her er at Liverpool får mye skader på nøkkelspillere. Der har klubben mye å forbedre. Medisinske støtteapparatet funker ikke som det skal når stjernene blir skadet ofte hver sesong. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Alt i alt hadde Liverpool fortjent å gå til finalen. - Feilaktig annulert mål i Madrid. - Nr 3 hos B skal ha sitt andre gule for dytt/slag mot Kuyt Bittert oxo at Atl skaper 1,5 sjanser og scorer 1 mål når vi leder. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Desverre fikk jeg ikke sett alt, men fikk sett første omgang og siste extraomgang. Med litt mer kvalitet i starten, kunne vi ha avgjort denne kampen. Spesielt en del av innleggene var håpløse. Nevnte jeg at jeg var nervøs for Johnson? "Reyes får komme litt lett fram på høyrekanten", no shit. Imo brude vi fokusert på å holde nullen etter scoringene, men byttene kan diskuteres ja. Dog er det vell kansje sånn det blir med en tynn benk, kansje det hadde vert bedre å la de andre spille ferdig? Hvem vet. Pache kunne lett satt et frispark i krysset, så det er vondt å si helt sikkert. Som alltid meget omstendelig i feltet, faen at man ikke bare kan avslutte. Elendig oppladning til søndag med extraomganger og greier. Skuffa, men fattet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 herregud for noe PISS, hva faen holder rafa på med?? INGEN logikk i noen av byttene idag, hele benken var jo ubrukelig! For hvert bytte han gjorde mistet jeg mer og mer troen. Aqulani var jeg mest fornøyd med han skulle aldri ha blitt tatt av banen Har trodd på Rafa lenge og prøvd å beholde troen på han men nå begynner jeg å gå på veggene her Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Tror ikke dere skal overfokusere på de byttene, de hadde plenty tid å score på. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ekstremt surt dette, med finale og seier kunne vi pyntet noe på sesongen. Synes uansett laget skal har kreditt for knallhard jobbing. Samme til Anfield-publikumet som skapte fantastisk stemning og ga meg frysninger ved flere anledninger. Hva angår Rafa vet jeg ikke helt hva jeg skal si, kritikerene her er selvfølgelig på plass, og byttene er kanskje så-som-så, men når vi har den benken vi har i dag har vi få alternativer. I tillegg er det helt naturlig at noen må ut når man spiller i 120 min. Vi har fortsatt en teoretisk mulighet på 4. plass, så forventer å se full innsats de siste kampene for å ihvertfall se hvor langt det holder. YNWA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Benken var traust, Rafa hadde ikke noen andre å bytte inn, muligens N'Gog. Men mer opprørt på hvilke spillere Rafa byttet UT. Men Rafa er ikke grunnen for at Liverpool tapte i dag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nok en gang kjipt å konstatere at vi blir straffet for den ene lille glippen vi gjør i forsvar, som mange ganger før denne sesongen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 skjønner jo at man ikke kan gi all skyld til rafa her men det er som daniels sier, man bytter ikke ut de som har spilt best?? forstår det hvertfall ikke jeg... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Benken var traust, Rafa hadde ikke noen andre å bytte inn, muligens N'Gog. Men mer opprørt på hvilke spillere Rafa byttet UT. Men Rafa er ikke grunnen for at Liverpool tapte i dag. Indirekte er han vel det. Han kunne brukt de £40 M han handlet for i sommer på en bedre måte. Istedet for en skadet Aqua og dyr Johnson kunne han latt Arbeloa sittet ut kontraktstiden og spilt HB. 400 millioner kunne gitt oss mye bedre tropp, men litt svakere Første ellver. Det er noe benkene våre de 5-7 siste kampene hadde trengt. Samt gitt oss fortrinn i siste kampene. Darren Bent £10M Charles N'Zogbia £6M Wes Sneijder £12.5M Michael Turner £4M Niko Kranjcar £3M = bedre bruk av pengene i sommer + mye bedre dekning. Benitez gamblet og tapte på 2 toppspillere istedet for 4-5 gode spillere Endret 29. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå