Hewitt Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Thor er fet kommentator. Om kampen er kjedelig har man noe å le av hvert fall. "... men nå er det jo vanskelig å takle før spillet ble oppfunnet da". Men ja, tragisk kamp av oss. En ting er at vi blir snytt for et viktig bortemål, ille nok i seg selv det, men vi spiller jo som søppel. Utenom målet, er det bare Gerrards sjanse i nettveggen som var å regne som sjanse. Tragisk angrepsspill. Få vi ikke inn kvalitetsspillere på topp nå så ser jeg mørkt på klubbens fremtid som europeisk toppklubb. Vi har rett og slett ingenting å ta av når Torres og Gerrard er borte, og en av de er jo borte i annenhver kamp. Dagens fra NRK: "...men Atletico Madrid var nærmere 2-0 enn gjestene var utlikning". Eh...NEI?! Vi scora jo! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Det at målet til Yossi ble annulert var vel universets måte på å gjøre opp det feilaktige straffesparket vi fikk mot dem på Anfield i fjor. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kan noen si meg hvorfor i helvete Aqui ikke kom inn i dag heller?? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Utrolig spennende kamp i morra, tomålsseier vil sannsynligvis bety at jeg får oppleve en EL-finale i Hamburg, samt en folkefest i Oslo. Tap her, og 7. plass i ligaen kan bety at ingen av delene blir oppfylt. Så selv om EL ikke er den største turneringa, er det i alle fall for min del mye på spill. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Skal vi bruke samme tråden eller? Må jo si den er exelent da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Liverpool gjør som de har gjort så langt i denne turneringen, vinner 3-0. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Tror vi hever oss nå, mye tyder på at Babel og Aquilani starter også. + Europa stemning på Anfield, blir ikke godt å slå. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skal vi bruke samme tråden eller? Må jo si den er exelent da Trodde først det var jeg som hadde laga denne tråden når jeg leste det... Men regner med vi bruker denne, sparer oss for arbeid da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Hehe...Det var ikke så hardt ment. Husker en av de du laget tidligere i turneringen, den var genial Kunne alltids redigert litt i førsteposten, men vi kjører bare på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Blir lei meg om Rafa stiller med Lucas-Mache i dag. Stabeist som han er. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 ja da begynner jeg å grine , nå må han faen spille Aqulani ! Rykter om Babel og Aqulani fra start , håpe det stemmer! alt annet enn Ngog på topp takk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Mine innlegg. Gleder meg. Ganske sikker på at Liverpool tar seg videre, mtp. hjemmebanefordel. 3-1 til de røde. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ryktene sier at vi kommer til å stille som dette: ----Reina---- Mascherano-Carragher-Agger-Johnson ----Lucas--Gerrard---- Benayoun-Aquilani-Babel ----Kuyt---- Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg hater virkelig svartebørssider. Ringte ei svensk side før i dag og lurte på om de kom til å sette opp prisene på kampbilletter til finalen etter kveldens kamper, og om tilgangen på billetter ble annerledes. Neida, det gjorde de ikke. Gjett hva? Allerede nå er kampbillettene oppe i dobbel pris! Over 7k, nei da får de ha de for seg selv! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Surt Bolanos. Lurer på hva som ligger bak dette Termo, ser de skriver det på .no også, mangler vi plutselig et par midtstoppere? Hva med Kyrre/Ayala? Synes Agger har gjort det greit på venstre. Uansett er jeg ikke veldig skeptisk. Forutenom Johnson på venstre, syns han er svak på høyre jeg.... Ser frem til denne kampen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 The team in full: Reina, Mascherano, Johnson, Carragher, Agger, Lucas, Gerrard, Aquilani, Babel, Benayoun, Kuyt. Subs: Cavalieri, Kyrgiakos, Pacheco, Degen, El Zhar, Ayala, Ngog. Blir spennende. Helt greit lag. Kunne vel spilt Carra på back og Kyrre på stopperplass i stedenfor. Skal sies at jeg tviler på at det ville vært så mye bedre. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Lucas Scorer i dag, ich can feel it Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Da begynner det å nærme seg kamp. Har fyrt opp med sanger og filmer den siste timen. Synd at det ikke er noen form for studio, men uansett, straks kickoff. COME ON YOU REDS! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Dette er vel slikt TV2 kommer til å kjøre PL fremover, rett på sak(kampen) uten noe studio i forkant. Mister litt av stemningen da. For ihvertfall håpe kommentator(ene) duger. Blir nok en høyst kjedelig kamp idag. Liverpool kommer til å åpne med å presse, mens AM ligger bakpå fra start siden de har ledelsen i lomma. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kjør på nå, ingenting å tape! Jeg vil til Hamburg Lukter igrunn skummelt av Reyes, Simao, Forlan og Aguero. Tror aldri vi holder nullen i dag, så det må scores! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå