Gå til innhold

EL: Atletico Madrid vs Liverpool FC Tor 22.04.10 21:05

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nesten en prestasjon å holde seg våken når vi spiller kamper for tiden. Dønn gørre kjedelig. Ikke minst siden det er på bortebane i Europa.

Inn med Babel, Pacheco og Aquilani ja. Skjer kanskje rundt 70 minutt. Tipper 63.

Lenke til kommentar

snutt for ett mål og ja, Yossi var visstnok onside fikk vi se på reprisen. Trodde det var offside i kampøyeblikket jeg også , men får håpe vi får mål nå i andre omgang. Trenger det sårt, og det bør blir mer actionfylt spill ja ellers så sovner jeg før kampen er slutt. Trøtt som fan og se liverpool kamp er ingen god kombinasjon, hvertfall ikke med måten dem har spilt på til nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Reina <3

En dirkete traust kamp, 93 minutter med 0 sjanser er saklig.

Bra av Rafa å spille med Lucas-Macherano ja.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Grønnsikker på at Liverpool vinner på Anfield jeg.

Men ikke med Lucas-Macherano. Og med mye mye mye mye mye mye mye mye mer kreavitet og vilje fra spillerne. Gerrard trives ikke som hengede spiss.

Fjørtoft kan gå å dø.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forventet tap mot Liverpool denne første kampen, men det var ganske fattig idag. Tross 0 innslupne idag, tror jeg dere tar oss på hjemmebane i siste kamp.

Skal vi møte United? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Spillerne har skydla i dette tapet btw, ikke Rafa.(selv om han ikke gjorde mye for å hjelpe saken)

Viasat-gjengen er utvilsomt en direkte tåpelig gjeng,men de har rett i en ting: spillerne i Liverpool har sluttet å blø for drakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...