Gå til innhold

EL: Atletico Madrid vs Liverpool FC Tor 22.04.10 21:05

guttorm

Anbefalte innlegg

Ellers sender jeg en stooor takk til Nextgentel som har prestert å fucke opp signalene sine slik at jeg står i fare for å ikke få se kampen i kveld. Har slik fin og flott iptv-løsning nemlig. Er ikke annet enn krøll. Takk for deeet. Ikke får jeg sett Torsdag kveld fra Nydalen heller. Takkfordet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spent på om Babel får en sjanse fra start, eller om det blir Kuyt og Maxi. Den sistnevnte duoen blir for treigt og omstendelig imo, så jeg ville kjørt inn Babel for Kuyt.

Ja og Ronaldo starter til helgen for Birmingham eller? Ikke bare kom med masse preik om en klubb du tydligivs ikke vet noenting om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lei tendens å glemme hele innlegget å kun fokusere på den ene (små)feilen på dette forumet.(fra begge camper)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lucas-mashce igjen???

FAEN da Rafa, nå har du sett at Gerrard i Alonsorollen fungerer MYE bedre,så gjør du slikt.

Du er en stabeist,det skal du ha.

Lenke til kommentar

FITTE-Rafa!! Det er på den måten du selv skyter deg sjæl i nakken og like godt kan forlate din stilling. Det er på DENNE måten du får mange supportere mot deg! Helvete eller altså. Gjør faen meg hva som helst, men IKKE sett Masche og Lucas sammen. Hvertfall ikke når du har Aqui på benken. Faen i helvete jeg klikker mongo......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tipper det blir 1-1 i denne kampen regardless. Gleder meg til kamp.

Lucas haaaaaaaaaaaaaar jo vist god form i det siste, men for fuck sake, å sette Masche og Lucas sammen,etter når man ser GANG PÅ GANG at det ikke funker.

Lenke til kommentar

Seriøst. Det er bortekamp. Hadde dere forventet noe annet enn Lucas/Mascherano?

JA! Spesielt når Benitez benker Aquilani i en HJEMMEkamp mot West Ham, der vi skal fremover på banen for å vinne. Ja, jeg er klar over at vi scorte 3 og vant, men spillet var litt som en skotsk hore. De får jobbet gjort, men det er mye tilfeldigheter og du smiler ikke etterpå.

Har du sett hvor ofte Lucas og Masche kræsjer sammen under kamper? Senest på mandag gikk de begge to i samme duell og "smadret" i hverandre. At de ennå prioriteres fremfor Aqui/Masch komboen er hårreisende. Blir provosert hver jævla gang lagoppstillingen kommer ut merker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gleder meg til å se Lucas knuse negativiteten deres! :) Han har jo vært direkte god i det siste.

Det sa jeg jo også,ikke det folk reagerer på(hva med å lese innleggene?).

Man reagerer på at Rafa bruker komboen: Lucas-Mache, som ikkke funker.

Det er lov å være uenig i trener'n sin vet du, er ikke dårligere supporer for det.

Lenke til kommentar

Seriøst. Det er bortekamp. Hadde dere forventet noe annet enn Lucas/Mascherano?

JA! Spesielt når Benitez benker Aquilani i en HJEMMEkamp mot West Ham, der vi skal fremover på banen for å vinne. Ja, jeg er klar over at vi scorte 3 og vant, men spillet var litt som en skotsk hore. De får jobbet gjort, men det er mye tilfeldigheter og du smiler ikke etterpå.

Har du sett hvor ofte Lucas og Masche kræsjer sammen under kamper? Senest på mandag gikk de begge to i samme duell og "smadret" i hverandre. At de ennå prioriteres fremfor Aqui/Masch komboen er hårreisende. Blir provosert hver jævla gang lagoppstillingen kommer ut merker jeg.

Skjønner deg godt jeg. Jeg vil også ha Aquilani i startoppstillingen, men det er likevel ikke overraskende at han velger Lucas fordi Lucas stort sett i alle tilfeller kommer foran Aquilani. Syns Aquilani var bra mot Fulham, men allikevel tok Rafa han av banen. Etter det så har han vært på benken hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Ja, det stemmer vel. Likevel så vil du ikke ha en spiller til 190 mill på benken når han trenger kamptrening. Spesielt når ditt andre valg ved siden av Masche (utenom Stevie) er en spillertype som er helt lik Mascherano bare dårligere. Ser ikke hvordan man kan forsvare prioriteringen til Benitez på dette punktet.

Lenke til kommentar

Spent på om Babel får en sjanse fra start, eller om det blir Kuyt og Maxi. Den sistnevnte duoen blir for treigt og omstendelig imo, så jeg ville kjørt inn Babel for Kuyt.

Ja og Ronaldo starter til helgen for Birmingham eller? Ikke bare kom med masse preik om en klubb du tydligivs ikke vet noenting om.

åja, fordi jeg ikke visste at Maxi var cuptied vet jeg ingenting om hverken fotball eller Liverpool.

Du er og blir en trist fyr, en uten innsikt og diverse antenner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...