Gå til innhold

EL: Atletico Madrid vs Liverpool FC Tor 22.04.10 21:05

guttorm

Anbefalte innlegg

Tenk deg å få £10-12 millioner eller hva det nå er (£2M pr kontraktsår) for Benitez og få inn en ny manager.

Få £10-12 millioner for han? Hvis han ikke sier opp selv eller ikke blir sparket, så er det i beste fall en veldedig sum Juventus/Real Madrid blar opp.

Er disse trener-kandidatene noe du faktisk kunne tenkt deg å sett på Pool-benken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk deg å få £10-12 millioner eller hva det nå er (£2M pr kontraktsår) for Benitez og få inn en ny manager.

Få £10-12 millioner for han? Hvis han ikke sier opp selv eller ikke blir sparket, så er det i beste fall en veldedig sum Juventus/Real Madrid blar opp.

Er disse trener-kandidatene noe du faktisk kunne tenkt deg å sett på Pool-benken?

I Benitez sin kontrakt står det at Liverpool må betale Benitez £2M pr år som er igjen av kontrakten. Samtidig skal Liverpool få £2M pr kontraktsår hvis Benitez skal til en annen klubb.

Flere av de trenerne jeg listet opp hadde jeg med glede sett på Liverpoolbenken. Helst Mourinho eller O`Neil. Begge har hatt suksess i Europa og masse erfaring. De har begge hatt suksess med topplag, samt vist at de kan gjøre store ting med "små" klubber.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

I Benitez sin kontrakt står det at Liverpool må betale Benitez £2M pr år som er igjen av kontrakten. Samtidig skal Liverpool få £2M pr kontraktsår hvis Benitez skal til en annen klubb.

Det førstnevnte er jo vanlig prosedyre. Men tar du det andre for god fisk? Jeg klarer overhode ikke se for meg at Juventus, en klubb som er relativt gjerrig rent historisk sett eller selv Real Madrid. Tror heller det ikke er hold i de ryktene om Real Madrid.

For det første var det forbanna mange kandidater og relativt rare.

* Guus Hiddink.

Ønsker du et kortidsprosjekt uten like? En som i bunn og grunn har en filosofi som er mer destruktiv enn Mou? (...Med mindre han ikke har spillermatriel til å videreføre det).

* Marcelo Lippi.

Igjen et kortids prosjekt. Gammel og tildels innavla også. Kjedelig filosofi og alt skal gjøres på hans helt særegne måte.

* Claudio Ranieri.

Vanvittig kjedelig type, traust. Best med upcoming lag, lag hvor han ikke har spesifikke krav.

Ah, orker ikke kommentere resten, Real Madrid er så forbanna ræva...

Lenke til kommentar

En ting er at Parry og ledelsen sikkert har pressa gjennom noen kjøp, men tviler på at det er flertall av de. Faktum er at Rafa har brukt MYE penger på mange udugelige spillere.

Nei, men hva vet vi egentlig om hvem han fikk kjøpe og hvor mye penger han fikk denne tiden. Hvor mye ble han styrt av dem/overstyrt? Kansje det var en grunn til han endte opp med noen spillere, som vi helst ikke ville sett i klubben.

Igjenn, så er det lett å være etterpå klok her. Andre sliter også med dårlig kjøp.

Det er sant, og det er det heller ingen som har nektet for. Dog er ikke netto brukt på dem særlig stor. De aller fleste er enige om at transfer markedet er Rafas kansje svakeste side, inkludert meg.

Lenke til kommentar

Personangrep er fjernet fra tråden.

For the record: Det er helt lov å si at en persons mening er dust. Det er ikke lov å kalle en bruker for dust.

Våre retningslinjer er krystallklare på dette, aksepter det og ikke sutre. Er du et ferskt medlem så er det greit, har man vært her noen år så er det sutring, man vet bedre.

PM = Rette måte om man skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er det egentlig noen som har hevdet at transferpolitikken er god? Neppe.

Utifra hva Danielzu skriver i Pool trådene så virker han fornøyd med kjøpet. Sikkert flere Pool fans her inne også.

How so?

Lenke til kommentar

Du burde bli oddsetter/sportsjournalist Giallorossi.

Vet tydligvis mer en bransjen om forskjellige aspekter innenfor fotball.

SelfModEdit: Siden eg misforstod hensikten i gammel vane ble det litt feil her.

Det overrasket meg at du fremhever G.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...