asad Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Skal bytte ut min ZEN spiller, til Ipod2 seff Kommer den opp på PC`en som ekstern harddisk? Det hadde jo bare vært lekkert... Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Gleder meg noe sykt til jeg får den! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Er Ipod mye bedre enn Zen? Større skjerm, bedre navigering, halvparten av vekten og nesten i størrelsen. så ser den så mye bedre ut og da, iPod er definitivt verd pengene. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 definitivt verdt pengene! kombinert med XPlay har du en meget god ekstern HD, uten å bruke MusicMatch. Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Er Ipod mye bedre enn Zen? Større skjerm, bedre navigering, halvparten av vekten og nesten i størrelsen. så ser den så mye bedre ut og da, iPod er definitivt verd pengene. Bedre nok til at jeg gadd å selge ZEN`en til 2300, og legge ut 1500 ekstra for en Ipod:) Jeg visste ikke engang at Ipos2 var mindre enn den forrige, da jeg så det , så var valget helt klart. Størrelsen på HD har ikke så mye å si for meg, på ZEN`en hadde jeg hele MP3 samlinga mi, og den var på 2GB eller noe der. Ipod kommer jo også opp som ekstern harddsik, noe som gjør overføringen MYE enklere, i forhold til programmet som fulgte med ZEN`en , som forresten sugde vel så mye . Lenke til kommentar
toretors Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 definitivt verdt pengene! kombinert med XPlay har du en meget god ekstern HD, uten å bruke MusicMatch. Tror Apple kommer til å slippe drivere nå slik at slipper å bruke xplay til å få harddisken opp på "skrivebordet" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skal bytte ut min ZEN spiller, til Ipod2 seff Kommer den opp på PC`en som ekstern harddisk? Det hadde jo bare vært lekkert... 971509[/snapback] Er ikke noe som heter Ipod2 HAHAHAHHAHAHA (vet det var en gammel tråd, er litt overtrøtt... tror jeg llegegr meg jeg... natta...*gjesp*) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå