Corlan Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Vært her en stund nå, men har jo egentlig aldri presentert meg 81 modell fra Porsgrunn, som kjenner 30 nærme seg, og er egentlig ganske fornøyd med det. Alder gir i det minste i jobbsammenheng mer respekt, og det liker jeg. Bor alene, men nærme både familie og venner da Porsgrunn er en liten by. Har bodd mesteparten av de siste 10 årene i utlandet, med utdanning tatt i Australia og jobber i Frankrike og England. Jobber med IT og har jobber for Blizzard Entertainment, Microsoft, innen helse IT, og nå senest i vegdirektoratet, og trives med det. Jeg er relativt interessert i Bøker, tvserier, norsk fotball og golf. Noen kjenner meg kanskje igjen fra de delene av forumet. Utenom jobb består livet mitt hovedsaklig i mye golfspilling, litteratur og oppussing av hytte for tiden, noe som tar uforholdsmessig mye tid på en hytte fra 60 tallet. Jeg er underholdningsavhenging, og har alltid 3-4 bøker og en mengde tvserier og filmer å se til enhver tid. Hei! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Heihai, og velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 hva er det som fikk deg til å slutte å jobbe for Blizzard Entertainment eller evt Microsoft? Lenke til kommentar
RockstaR- Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 hva er det som fikk deg til å slutte å jobbe for Blizzard Entertainment eller evt Microsoft? Sikkert lukten Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ah, spennende å se at du har jobbet for både blizzard og microsoft. Var sikkert en opplevelse bare det, og en erfaring å ta med seg. Hvordan var det å jobbe der? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Denne har jo gått helt i glemmeboken, men Blizzard hadde ikke spesielt god lønn, og familiære omstendigheter fikk meg til å flytte tilbake til Norge. Jobben i blizz var meget morsom da, og fikk jo mange kompiser der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå