Gå til innhold

hvordan fjerner jeg tastatur?


xain

Anbefalte innlegg

hei. jeg har en bærbar (Packard Bell EasyNote ML61), pcn ellr viften blir så jævli varmt at datan slår sæ av te slutt. å det er på grunn av støv, hvordan skal jeg fjern tastaturen for å kom mæ in på viften? jeg prøvde å åpne engang men hva redd for å ødlege noe så jeg skrud på igjen. kan noen hjelp meg med dette? bruker pc'n 7+ timer om dagen, jeg kan sendt til reprasjon men jeg vil lære mæ sjøl slik jeg kan gjør dt selv neste gang : ))

 

takk for alle svarene :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

søka litt på youtube men fant ikke noe :-/ ellr jo men d hva ikke samme type data.

det er sånn skruhull under tastaturen ja, hva skal jeg bruk for å rense den a? e d ikke en spesiel sprait man ska bruk? ellr kan man bruk støvsuger også?

 

hva er vits å fjern baterien når datan e slåd av?

Lenke til kommentar

Støvsuging kan utvikle statisk elektrisitet som kan ødelegge laptopen. Noe av det samme om batteriet er i.

 

Bruk luft på boks eller en kompresser om du har. Ikke blås for hardt. Ikke blås med munnen da fuktigheten kan skade komponentene.

 

 

hvor finner jeg kompresser luft ellr ka d hete? dem har ikke på vanlig butikk :-/ ikke på elkjøp heller

Lenke til kommentar

Ofte har du noen "knotter" opperst på tastaturet, som du må dytte inn for å ta det av... Hos meg ligger disse under/bak F1, F6, F10 og Ins-knappene...

 

 

takk for info. prøvd å dytte inn tastaturen min også men hva redd for å knus dem så æ tørt ikke xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...