ponke Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Flere rykter og kilder tegner nå et bilde av lansering mot slutten av året eller straks etterpå. Les mer Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 minner meg utrolig nok om disse håndholdte spillene man fikk kjøpt på 80 tallet, hvor en hadde to skjermer å spille på. jeg husker min hadde lilla deksel og lot meg spille "last på lastebilen" i svart-hvit 2D, hvor jeg hadde 3 liv, mista jeg en eske i bakken så døde jeg Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hadde "Space traveller" eller noe sånt. Bare 1 skjerm, men kalkulator og klokke. Lånte lenge dobbeltskjermede Donkey Kong som var oransje. Gikk noen timer med der også... Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Haha, jeg hadde alle dem, tror det fantes en med Zelda også. Men back to topic! 2 sånne tegra prosessorer?, blir det dobbelt av alt da? 2 operativsystemer også? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Å ha det liggende i slik en "mappe" med to skjermer så ganske lovede ut! Spesielt med tanke på multitasking og freehand skriving.. Hvis den blir slank nok, så kanskje jeg investerer i en, så slipper jeg å drasse på 10 000 ark i sekken.. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tviler på at det blir noen suksess. Høres ut som hardwaren treffer blink, men kan ikke si at eg har stor tro på at Compal kan komme med et mirakel av noe software (og markedsføring) til å følge opp med. Vi får se. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg HAR alt jeg trenger, men jeg er samtidig ganske spent på hvordan dette blir. Liker mappe-formatet veldig godt. Spesielt spent på om de går for nøyaktige skjermer eller multitouch eller en av hver. Hvis det bare er kapasitive skjermer, så er jeg mindre interessert. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvis du ser på demonstrasjonsvideoen av Courier så ser du hvordan det fungerer, det er ikke to OS. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Tar bare en uke før et kinesisk selskap lager en klone med Windows XP, tipper jeg. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 helt sikkert. Men hvorfor bruke så utdatert programvare? De skal jo allerede lansere en med Android. Hvorfor ikke holde seg til moderne teknologi? MeeGo, Android eller en selvlaget liten GNU/Linux-variant? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Og hva er det som gjør CE7 så utdatert? Nå har ikke jeg noen teknisk innsikt i OSet, men med tanke på at WP7 bruker CE6 så har jeg problemer med å se at CE7 er utdatert. Og med tanke på at dette nok er Courier, så har jeg også problemer med å se hvorfor de skulle gå for en eller annen Linux-variant. Vi skal ikke glemme at det var Toshiba som laget Zune før MS tok denne internt. Endret 21. april 2010 av hvakrg Lenke til kommentar
eveant Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Er det touchscreen på den? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Klarer ikke la vær å tenke på guiden fra Hitchhikers Guide to the Galaxy når jeg ser maskiner i 'bok-format' WinCE høres ikke dumt ut. Problemet med å velge et standard-OS som XP, win7, ubuntu, osx osv er at alle applikasjonene er laget for *ordentlige* maskiner. På små lekemaskiner som dette her blir du da garantert en i beste fall middelmådig brukeropplevelse. Lenke til kommentar
RonnyGydar Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Her er en "gammel" video som viser hvordan Courier er tenkt å fungere rent bruksmessig: Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er det touchscreen på den? Er nok det ja. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Tviler på at det blir noen suksess. Høres ut som hardwaren treffer blink, men kan ikke si at eg har stor tro på at Compal kan komme med et mirakel av noe software (og markedsføring) til å følge opp med. Vi får se. Hva får deg til å tro at Compal skal ha noe med markedsføring og software å gjøre? De designer/lager/setter sammen hardware på bestilling. Asus har gjort det samme for Apple, uten at de har hatt noe særlig med software eller markedsføring å gjøre. Endret 22. april 2010 av Calm Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 helt sikkert. Men hvorfor bruke så utdatert programvare? De skal jo allerede lansere en med Android. Hvorfor ikke holde seg til moderne teknologi? MeeGo, Android eller en selvlaget liten GNU/Linux-variant? Hvorfor vet jeg ikke, men det er vel stort sett XP de holder seg til på sånne produkter. Lenke til kommentar
SEwaio Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Dette må jo være et gullegg for bedriftsmarkedet, jeg tenker da spesiellt på styre-arbeid og møte-aktivitet generellt. Tenk deg at du kan ha alle dokumentene du trenger til møte på den ene skjermen mens du kan ta notater direkte med håndskrift på den andre skjermen. Vi nærmer oss endelig det papirløse samfunn. Takk skal dere ha Toshiba for at dere har satt denne ideen ut i livet, dette er en ide jeg har hatt lenge. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ja det har du sikkert SEwaio. Finnes sikkert en eller annen film eller serie som akkurat har en scene der en person gjør akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå