simes Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei, Jeg har tenkt litt og funnet ut at jeg har lyst på en god luft-kjøleløsning til min "soon to be" pc (hvis mpx snart får inn p4 2.8ghz 800fsb).. Jeg tenkte på en Swiftech MCX4000B, men da kommer spørsmålet: hvilken vifte bør jeg sette på? Etter mye fundering kom jeg frem til at en morsom idé er å sette på en 80mm->120mm adapter også sette på en Sunon 183m3, 42db vifte. Dette bør jo resultere i en bedre kjøling/støy enn det meste annet jeg har sett? Jeg har viftestyring (sunbeam rheobus 4x20w) som jeg skal sette den på, så jeg kan jo variere dette.. Alt dette skal i et lian-li pc7 (hvis det er plass? noe jeg bør finne ut av..) med vindu, så det hele blir jo litt "tøft" også kanskje? Hvordan er det med mottrykk i fanadaptere osv? Kom med synspunkter, kommentarer og forslag. :wink: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Kan ta litt plass og bli vel tungt, men eller burde det funke greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå