danybanany Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Heei, synes det er så mye snakk om Hi-volt RCA preout. Så fant jeg en spiller som leverer 8v rca preout (Eclipse CD7100) er dette bedre enn pioneer/alpine sin spiller med bare 5v preout? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Det kommer helt ann på hva du mener er bedre... Hvis du tror det har noe med lydkvaliteten å gjøre, så har det ikke det. Jeg ville ikke kjøpt den spilleren fremfor en alpine eller pioneer... Endret 21. april 2010 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 På min har jeg 3x RCA 4v - synes det er mer enn nok jeg (vet ikke hvorfor)! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Fordelen med høyere spenning er at du får et bedre signal/støy forhold. Dvs si at lydsignalet overdøver støysignalet i større grad. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Eclipse 7100 og 7200 spillere gir bedre lydkvalitet enn Alpine og Pioneer i samme prisklasse. Men de er etter min mening styggere og skjermen er dårligere. Men innvendig så er de bedre. Les denne tråden: http://www.diymobile...ne-cda9887.html Stemmer det som Trainman sier. Er jo en grunn til at det er High volt RCA utgang på toppklasse spillere. Endret 23. april 2010 av Dammed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå